• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Social Media President: Barack Obama and the Politics of Digital Engagement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Social Media President: Barack Obama and the Politics of Digital Engagement

ISBN-13: 9781137380845 / Angielski / Miękka / 2013 / 228 str.

James E. Katz;Michael Barris;Anshul Jain
The Social Media President: Barack Obama and the Politics of Digital Engagement Katz, J. 9781137380845 Palgrave Macmillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Social Media President: Barack Obama and the Politics of Digital Engagement

ISBN-13: 9781137380845 / Angielski / Miękka / 2013 / 228 str.

James E. Katz;Michael Barris;Anshul Jain
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The proliferation of social media has altered the way that people interact with each other - leveling the channels of communication to allow an individual to be "friends" with a sitting president. In a world where a citizen can message Barack Obama directly, this book addresses the new channels of communication in politics, and what they offer.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Civics & Citizenship
Political Science > History & Theory - General
Political Science > Political Process - General
Wydawca:
Palgrave Macmillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137380845
Rok wydania:
2013
Wydanie:
2013
Ilość stron:
228
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.11 x 14.99 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"The Social Media President is a fascinating and instructive analysis and critique of the use of social media by President Obama. I heartily recommend it." - Fred I. Greenstein, Professor of Politics Emeritus, Princeton University, USA

"Obama's political campaign machine broke all sorts of fundraising records and media outreach goals. But as The Social Media President reveals, the more important and lasting story has to do with the transformation of the office of the presidency. There are important differences between the role of digital media in Obama's campaign and his administration. These authors reveal that while some presidential initiatives have made innovative use of social media, even the highest political office holder in the land can't crowd-source everything." - Philip N. Howard, Professor, University of Washington, USA

PART I: THE HOPE FOR SOCIAL MEDIA IN GOVERNMENT 1. A Wonderful Illusion: Citizen Participation in the Obama Era 2. Scholarship of the New Media Landscape 3. New Media and Electoral Politics: An Abbreviated History 4. The Social Media President PART II: BABY STEPS, DISSAPOINTMENTS, AND POLITICAL GAMES 5. The Citizen's Briefing Book 6. White House Online Town Hall 7. Expert Labs 8. The Supreme Court Vacancies and the Health Care Debate 9. President OBama and the Government 10. Social Media, Policy, and Transparency PART III: ASSESSING PRESIDENT OBAMA'S SOCIAL-MEDIA INITIATIVES 11. A Changes Focus 12. Analytical Perspective 13. Conclusion and Implications

Author Anshul Jain: Anshul Jain, Boston University, USA



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia