• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Social Media Manifesto » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Social Media Manifesto

ISBN-13: 9781137271419 / Angielski / Twarda / 2012 / 180 str.

Jed Hallam
The Social Media Manifesto Jed Hallam 9781137271419  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Social Media Manifesto

ISBN-13: 9781137271419 / Angielski / Twarda / 2012 / 180 str.

Jed Hallam
cena 152,58
(netto: 145,31 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 146,48
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Social Media Manifesto is a handbook to enable leaders across the business to understand how social technology can be incorporated into their company. Including case studies from Google, IBM, Spotify, Unilever, and Coca-Cola, it provides insight and practical advice for managers to implement their own social business plans.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Computers > Internet - Social Media
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137271419
Rok wydania:
2012
Wydanie:
2013
Ilość stron:
180
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
24.1 x 16.18 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta

'Fantastic analyses of real issues in the world of Social. Jed has gone beyond the obvious to dig deep into areas that many do not attempt to. I will ask every marketer to give it a serious read. This book is made of real tangible thinking, not of material that is meant to attract eye-balls via catchy headlines in a tech blog.' - Asad ur Rehman, Director Global Media Innovations, Unilever

'This is the must have book for any CMO. Those businesses who really understand how to evolve into being a truly social business will be those who can lead a march on their competitors by really capturing true customer trust and loyalty - the holy grail for any seasoned marketer. This book is an invaluable tool to help you navigate your way around just how to build the business of the future - where customer and innovation are at the heart of their success.' -Peter Markey, Chief Marketing Officer, RSA Group

'Anyone concerned about the future of their business should read this book. Hallam is extremely well read and has packed almost a decade of experience into his five years in agency life. His wisdom defies his youth. He brings clear thinking as a digital native and a member of Generation Z to the impact of social technologies on business. It will leave you wanting more.' - Stephen Waddington, Author of Brand Anarchy and editor of Share This

Introduction Brand versus Business The Death of Digital, Mobile and Social Strategies Organsational Structure Marketing PR Sales Research and Development Human Resources Management and Strategy CSR and Community Relations Customer Service Retail Next Steps

Jed Hallam is the head of social strategy and Mindshare, one of the world's leading media agencies (and part of WPP). He works with global clients such as Three, Ford, and Unilever on helping them to understand how the rise of social technology has fundamentally changed the way their business works. Prior to working at Mindshare, Jed was the social director at VCCP working with O2, RSA, and Unilever.

Jed also sits on the Spotify advisor board, speaks around Europe at social business conferences, and regularly contributes essays to books on brands and marketing. He also wrote The Social Media Manifesto, published by Palgrave Macmillan in 2012.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia