• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Service Productivity and Quality Challenge » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Service Productivity and Quality Challenge

ISBN-13: 9780792334477 / Angielski / Twarda / 1995 / 509 str.

Patrick T. Harker; Patrick T. Harker
The Service Productivity and Quality Challenge Patrick T. Harker Patrick T. Harker 9780792334477 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Service Productivity and Quality Challenge

ISBN-13: 9780792334477 / Angielski / Twarda / 1995 / 509 str.

Patrick T. Harker; Patrick T. Harker
cena 603,81
(netto: 575,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

3 While all of these explanations seem to have merit, there is one dominant reason why the percentage of GDP and employment dedicated to services has continued to increase: low productivity. According to Baumol's cost disease hypothesis (Baumol, Blackman, and Wolff 1991), the growth in services is actually an illusion. The fact is that service-sector productivity is improving slower than that of manufacturing and thus, it seems as if we are consuming more services in nominal terms. However, in real terms, we are consuming slightly less services. That is, the increase in the service sector is caused by low productivity relative to manufacturing. The implication of Baumol's cost disease is the following. Assuming historical productivity increases for manufacturing, agriCUlture, education and health care, Baumol (1992) shows that the U. S. can triple its output in all sectors within 50 years. However, due to the higher productivity level for manufacturing and agriculture, it will take substantially more employment in services to achieve this increase in output. To put this argument in perspective, simply roll back the clock 100 years or so and replace the words manufacturing with agriculture, and services with manufacturing. The phenomenal growth in agricultural productivity versus manufacturing caused the employment levels in agriculture in the U. S. to decrease rapidly while producing a truly unbelievable amount of food. It is the low productivity of services that is the real culprit in its growth of GDP and employment share.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Seria wydawnicza:
Environment & Chemistry
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792334477
Rok wydania:
1995
Wydanie:
1995
Numer serii:
000212688
Ilość stron:
509
Waga:
0.94 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction: The Service Quality and Productivity Challenge; P.T. Harker. 1. Bureau of Labor Statistics Productivity Measures for Service Industries; E.R. Dean, K. Kunze. 2. The Role of Services in U.S. Production and Trade: an Analysis of Social Accounting Data for the 1980s; R.S. Dighe, J.F. François, K.A. Reinert. 3. Is the Shift Toward Employment in Services Stabilizing? D.E. Lebow, D.E. Sichel. 4. Regional Liberalization of Trade in Services; B. Hoekman. 5. An Empirical Analysis of Foreign Direct Investment in Service Industries; Jiatao Li. 6. Global Outsourcing of Information Processing Services; U.M. Apte, R.O. Mason. 7. The Office Farther Back: Business Services, Productivity, and the Offshore Back Office; M.I. Wilson. 8. The Economics of Customer Lock-In and Market Power in Services; S. Borenstein, J.K. MacKie-Mason, J.S. Netz. 9. Information Technology and Organizational Effectiveness; J.M. Pennings. 10. Improving Claims Operations: a Model-Based Approach; U.M. Apte, R.A. Cavaliere, G.G. Hegde. 11. A Model for Analyzing Quality in the Service Delivery Process; P.K. Armstrong. 12. Hotel Sales and Reservations Planning; G.R. Bitran, S.M. Gilbert, Thin-Yin Leong. 13. Service Productivity in U.S. Credit Unions; H.O. Fried, C.A. Knox Lovell, P. Vanden Eeckaut. 14. Productivity Growth in the Telephone Industry since 1984; R.W. Crandall, J. Galst. 15. Improving Productivity in Intermodal Rail-Truck Transportation; E.K. Morlok, J.P. Sammon, L.N. Spasovic, L.K. Nozick.16. Politics, Markets, and Equality in Schools; J.E. Chubb, T.M. Moe. 17. Postal Services in the Nineties; J.S. Boronico, M.A. Crew, P.R. Kleindorfer. Index.

Harker, Patrick T. fm.author_biographical_note1... więcej >
Harker, Patrick T. fm.author_biographical_note1... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia