• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Science of Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Science of Business

ISBN-13: 9781035362639 / Angielski / Miękka / 2025 / 208 str.

Justin B. Craig, Ken Moores
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Science of Business

ISBN-13: 9781035362639 / Angielski / Miękka / 2025 / 208 str.

Justin B. Craig, Ken Moores
cena 147,13
(netto: 140,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 147,13
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Adopting a multidisciplinary approach, Justin Craig and Ken Moores reinforce the positioning of business as a science and remind the reader that those involved in the practice of business are, in fact, social scientists. Showcasing a novel science of business framework, the book is populated with economic, entrepreneurial, accounting, financial, marketing and management discipline perspectives. Incorporating critical insights from practising business scientists, this incisive book emphasises the significance of theoretical explanations and scientific foundations, valuing science, theory and practice as equally important. Chapters rigorously analyse the works of seminal thinkers who have helped to formalise the position of business as a social science. The evolution of economics, entrepreneurship, accounting, finance, marketing and management disciplines as standalone scientific pursuits is explored. The Science of Business is a reminder that there is a business component to most activities and will prove to be an indispensable resource for academics, researchers, educators and students in many arenas, including government, engineering, medicine, law as well as traditional domains such as entrepreneurship, management education, organisation studies, and management. Business practitioners and advisors across a broad spectrum will similarly benefit from the book’s practical implications.

Adopting a multidisciplinary approach, Justin Craig and Ken Moores reinforce the positioning of business as a science and remind the reader that those involved in the practice of business are, in fact, social scientists. Showcasing a novel science of business framework, the book is populated with economic, entrepreneurial, accounting, financial, marketing and management discipline perspectives. Incorporating critical insights from practising business scientists, this incisive book emphasises the significance of theoretical explanations and scientific foundations, valuing science, theory and practice as equally important. Chapters rigorously analyse the works of seminal thinkers who have helped to formalise the position of business as a social science. The evolution of economics, entrepreneurship, accounting, finance, marketing and management disciplines as standalone scientific pursuits is explored. The Science of Business is a reminder that there is a business component to most activities and will prove to be an indispensable resource for academics, researchers, educators and students in many arenas, including government, engineering, medicine, law as well as traditional domains such as entrepreneurship, management education, organisation studies, and management. Business practitioners and advisors across a broad spectrum will similarly benefit from the book’s practical implications.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
Edward Elgar Publishing Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781035362639
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
208
Wymiary:
23.4x15.6
Oprawa:
Miękka


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia