• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Rule of Three: Surviving and Thriving in Competitive Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Rule of Three: Surviving and Thriving in Competitive Markets

ISBN-13: 9781439172933 / Angielski / Miękka / 2009 / 288 str.

Jagdish Sheth; Rajendra Sisodia
The Rule of Three: Surviving and Thriving in Competitive Markets Sheth, Jagdish 9781439172933 Free Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Rule of Three: Surviving and Thriving in Competitive Markets

ISBN-13: 9781439172933 / Angielski / Miękka / 2009 / 288 str.

Jagdish Sheth; Rajendra Sisodia
cena 76,67 zł
(netto: 73,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 76,25 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Name any industry and more likely than not you will find that the three strongest, most efficient companies control 70 to 90 percent of the market. Here are just a few examples:


  • McDonald's, Burger King, and Wendy's
  • General Mills, Kellogg, and Post
  • Nike, Adidas, and Reebok
  • Bank of America, Chase Manhattan, and Banc One
  • American, United, and Delta
  • Merck, Johnson & Johnson, and Bristol-Myers Squibb

Based on extensive studies of market forces, the distinguished business school strategists and corporate advisers Jagdish Sheth and Rajendra Sisodia show that natural competitive forces shape the vast majority of companies under "the rule of three." This stunning new concept has powerful strategic implications for businesses large and small alike.

Drawing on years of research covering hundreds of industries both local and global, The Rule of Three documents the evolution of markets into two complementary sectors -- generalists, which cater to a large, mainstream group of customers; and specialists, which satisfy the needs of customers at both the high and low ends of the market. Any company caught in the middle ("the ditch") is likely to be swallowed up or destroyed. Sheth and Sisodia show how most markets resemble a shopping mall with specialty shops anchored by large stores. Drawing wisdom from these markets, The Rule of Three offers counterintuitive insights, with suggested strategies for the "Big 3" players, as well as for mid-sized companies that may want to mount a challenge and for specialists striving to flourish in the shadow of industry giants. The book explains how to recognize signs of market disruptions that can result in serious reversals and upheavals for companies caught unprepared. Such disruptions include new technologies, regulatory shifts, innovations in distribution and packaging, demographic and cultural shifts, and venture capital as well as other forms of investor funding.

Years in the making and sweeping in scope, The Rule of Three provides authoritative, research-based insights into market dynamics that no business manager should be without.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Free Enterprise & Capitalism
Business & Economics > Economics - Theory
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Free Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781439172933
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
288
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.83
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Sheth, Jagdish Jagdish Sheth is the Charles H. Kellstadt Chair of... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia