• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge International Handbook of Learning with Technology in Early Childhood » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge International Handbook of Learning with Technology in Early Childhood

ISBN-13: 9781138308169 / Angielski / Twarda / 2019 / 416 str.

Natalia Kucirkova; Jennifer Rowsell; Garry Falloon
The Routledge International Handbook of Learning with Technology in Early Childhood Natalia Kucirkova Jennifer Rowsell Garry Falloon 9781138308169 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge International Handbook of Learning with Technology in Early Childhood

ISBN-13: 9781138308169 / Angielski / Twarda / 2019 / 416 str.

Natalia Kucirkova; Jennifer Rowsell; Garry Falloon
cena 1073,11
(netto: 1022,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1057,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This edited volume is a comprehensive survey of methods in children’s technologies and contains a rich repertoire of studies from diverse fields and research, including both educational and developmental psychology, post-humanist literacy, applied linguistics, language and phenomenology and narrative approaches.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge International Handbooks of Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138308169
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000478818
Ilość stron:
416
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Foreword by Rosie Flewitt  Part One  Chapter 1. Introduction Natalia Kucirkova, Jennifer Rowsell, Garry Falloon  Chapter 2. Reflective conversations about research methods with children Pam Whitty, Jennifer Rowsell  Chapter 3. The Pros and Cons of Using Display Capture Technology for Data Collection with Young Children Garry Falloon  Part Two: Studies answering ontological questions Chapter 4. Talk into my GoPro, I’m making a movie!" Using digital ethnographic methods to explore children’s experiences in the woods  Debra Harwood, Diane Collier  Chapter 5. Transcultural Approaches to Literacy, Learning, and Play Rahat Zaidi  Chapter 6. Composing Childhood Cultures: Ethnography Upside Down, Anne Haas Dyson  Chapter 7. Researching a child’s embodied textual play Kerryn Dixon, Hilary Janks  Chapter 8. Social semiotics Sumin Zhao  Chapter 9. (Re)imagining multiliteracies research practices with post qualitative inquiry Candace Kuby  Chapter 10. Stacking Stories as Method: Research in Early Years Settings Cathy Burnett, Guy Merchant Part Three: Studies answering epistemological questions Chapter 11. Researching young children’s play in the post-digital age: Questions of method Jackie Marsh  Chapter 12. From Cutting Out to Cutting With: A Materialist Reframing of Action and Multimodality in Children’s Play and Making Karen Wohlwend, Jaye Johnson Thiel  Chapter 13. Researching in the iWorld: From Home to Beyond Linda Laidlaw, Joanne O’Mara, Suzanna So-Har Wong  Chapter 14. Young children's home technology use: Responsive qualitative methods for a sensitive topic Joanne Orlando  Chapter 15. The parent-child-app learning assemblage: Scaffolding early childhood learning through app use in the family home Donell Holloway, Leslie Haddon, Lelia Green, Kylie Stevenson  Chapter 16. This is The Stuff That Identities are Made of: Children Learning with Grandparents and Other Elders Rachel Heydon, Xiaoxiao Du  Chapter 17. Technologies, affordances, children and (embodied) reading: a call for intedisciplinarity Anne Mangen, Trude Hoel, Thomas Moser  Chapter 18. Materialities, multiliteracies, and makerspaces: Design-based experiments in teacher/researcher collaborations Aspa Baroutsis, Annette Woods  Part Four: Studies answering practice-related questions  Chapter 19. Research with children with special educational needs: a focus on autism spectrum disorder Melissa L. Allen, Shu Yau  Chapter 20. Using mixed methods research with young children and their families in culturally, linguistically and socially diverse communities Jim Anderson, Ann Anderson, Ji Eun Kim, Marianne McTavish  Chapter 21. Student generated visual narratives: lived experiences of learning Narelle Lemon  Chapter 22. Arts-based methods Linda Knight  Chapter 23. Supporting children's learning at home through smartphone apps for parents Kathy Sylva, Fiona Roberts, Valeria Ortiz Villalobos  Chapter 24. Studying science apps in low-income pre-schools Lena Lee  Chapter 25. Reading in the digital age: Lessons learned and future opportunities Rebecca A. Dore, Jennifer M. Zosh, Brenna Hassinger-Das, Roberta Michnick Golinkoff, Kathy Hirsh-Pasek  Chapter 26. Head mounted, chest mounted, tripod or roaming? The methodological potentials of a GoPro camera and ontological possibilities for doing visual research with child participants differently Lucy Caton, Abigail Hackett  Chapter 27.  Critical Visual Discourse Analysis Peggy Albers, Vivian M. Vasquez, Jerome C. Harste  Chapter 28. Using tablet technology in preschool and early kindergarten for the identification of children at risk for reading difficulties Sibylla Leon Guerrero, Ola Ozernov-Palchik, Michelle Gonzalez, Jennifer Zuk, Nadine Gaab



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia