• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Handbook of Media Use and Well-Being: International Perspectives on Theory and Research on Positive Media Effects » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Handbook of Media Use and Well-Being: International Perspectives on Theory and Research on Positive Media Effects

ISBN-13: 9781138886582 / Angielski / Twarda / 2016 / 464 str.

Leonard Reinecke; Mary Beth Oliver
The Routledge Handbook of Media Use and Well-Being: International Perspectives on Theory and Research on Positive Media Effects Leonard Reinecke Mary Beth Oliver 9781138886582 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Handbook of Media Use and Well-Being: International Perspectives on Theory and Research on Positive Media Effects

ISBN-13: 9781138886582 / Angielski / Twarda / 2016 / 464 str.

Leonard Reinecke; Mary Beth Oliver
cena 1121,89 zł
(netto: 1068,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1108,22 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Routledge Handbook of Media Use and Well-Being serves as the first international review of the current state of this fast-developing area of research. The volume provides a multifaceted perspective on the beneficial as well as the detrimental effects of media exposure on psychological health and well-being. As a "first-mover," it will define the field of media use and well-being and provide an essential resource for research and teaching in this area.

The volume is structured along four central considerations:

  • Processes presents concepts that provide a theoretical bridge between media use and well-being, such as psychological need satisfaction, recovery from stress and strain, self-presentation and self-enhancement, or parasocial interactions with media characters, providing a comprehensive understanding of the underlying processes that drive psychological health and well-being through media.
  • Moderators examines both risk factors that promote negative effects on well-being and protective factors that foster positive media effects.
  • Contexts bridges the gap between theory and "real life" by illustrating how media use can influence well-being and satisfaction in very different life domains, covering the full spectrum of everyday life by addressing the public, private, and work spheres.
  • Audiences takes a look at the influence of life phases and life situations on the interplay of media use and well-being, questioning whether various user groups differ with regard to the effects of media exposure.

Bringing together the expertise of outstanding international scholars from multiple disciplines, including communication, media psychology, social psychology, clinical psychology, and media education, this handbook" "sheds new light on the role of media in influencing and affecting emotions.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Psychology > Research & Methodology
Psychology > Emotions
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138886582
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
464
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Leonard Reinecke is Assistant Professor of Communication atJohannes Gutenberg University Mainz, Germany. Mary Beth Oliver is Professor of Communication at the Pennsylvania State University.

Oliver, Mary Beth Mary Beth Oliver (Ph.D., University of Wisconsin, ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia