• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Handbook of Global Islam and Consumer Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Handbook of Global Islam and Consumer Culture

ISBN-13: 9780367715830 / Angielski / Twarda / 2024 / 728 str.

The Routledge Handbook of Global Islam and Consumer Culture  9780367715830 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Handbook of Global Islam and Consumer Culture

ISBN-13: 9780367715830 / Angielski / Twarda / 2024 / 728 str.

cena 1119,59
(netto: 1066,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1032,66
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This inter- and trans-disciplinary Handbook includes 35 original chapters which explore vibrant debates around the interrelationship between global Islam and consumer culture, and is essential reading for students and researchers in Islamic studies, Near and Middle Eastern studies, religious studies, and cultural studies.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Religion > Islam - General
Social Science > Islamic Studies
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Handbooks in Religion
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367715830
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
728
Wymiary:
24.6 x 17.4
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction: For a Starter Birgit Krawietz and François Gauthier  Part 1: Guiding Frameworks of Understanding  1. Religion and Market Logic: Fashioning Muslims as Consumers Özlem Sandıkcı  2. Malaysia and the Rise of Muslim Consumer Culture Johan Fischer  3. Baraka: From Being Well to Well-being Lorenz Nigst  4. From Market Islam to the Halal Boom François Gauthier  Part 2: Historical Probes  5. The Day of Surplus: on the Market, in Paradise Christian Lange  6. The Abbasid Capital Baghdad as a Boom Town, Trade Hub, and Stage of Consumption Isabel Toral  7. Caravanserais and Khans as Commercial Architecture: Accommodating Long-Distance Travelers in West Asia Robin Wimmel  8. Circulation of Ideas and Capital: the Arabic Islamic Modernist Periodical al-Manar (1898-1935) and the Bombay Mercantile Communities Roy Bar Sadeh  9. Goods and Gaiety in a Turkish Black Sea Town: Oral History of Women in Tirebolu Arzu Öztürkmen  Part 3: Urbanism and Consumption  10. (Neo-)Liberal Transformations of Tangier’s Waterfront: from Trade and Transport to Leisure and Pleasure Steffan Wippel  11. Labor Migration Control and Asymmetrical Dependency in the Arab Gulf: In-Country-Sponsorship (kafāla) in Qatar Laura Rowitz  12. Capital, Crisis, and Cultural Heritage: The Central Business District of Beirut in Times of Neoliberalism Paula Ripplinger 13. The Making of Modern Halal Space: Sharia-compliant Hotels in Urban Malaysia and Indonesia Hew Wai Weng  14. To Be a Muslim ‘Winner’ in Kazakhstan: Lifestylization of Islam in Hyperconsumerized Nur-Sultan Aurélie Biard  Part 4: Body Manipulation, Vestiary Regimes, and Gender  15. Inspiration as Worship: Creativity, Circulation, and Divinity in the Indonesian Modest Fashion Scene Carla Jones  16. Circuits of Consumption, Desire, and Piety: Seeing and Being Seen in Veiling Fashion Banu Gökarıksel and Anna J. Secor  17. Gendered Spaces of Consumption in Saudi Arabia: Sociability and Segregation in the City of Jeddah in the Twentieth and Early Twenty-First Century Stefan Maneval  18. Muslim Discussions about Tattooing as Body Modification Göran Larsson  19. Modern Fatwas on Smoking Ava Nojoumi  Part 5: Mediated Religion and Culture  20. Artful Quran Recitation (tajwīd) in Learning, Broadcasting, and Competitive Environments Rosy Beyhom  21. The Nigerian Cinema Industry of Kannywood: Competing Views on Being Muslim Musa Ibrahim  22. Ghostbusters in Jordan: Popular Religion Meets Netflix Teenage Drama in Jinn (2019) Viktor Ullmann  23. Joining the German Salafist Ibrahim al-Azzazi on TikTok Alina Maschinski  24. Islamic Heritage at the Aga Khan Museum Shop: Transcultural Art and Crafts as Conspicuous Cosmopolitanism Philip Geisler  Part 6: Consumer Culture, Lifestyle, and Senses of the Self through Consumption  25. The Celebration of Islamic Consumer Goods in London: Design, Production, and Consumption Jonas Otterbeck  26. Boosting Modern Muslim Subjectivities through Capitalist Consumption and Consumer Culture Dietrich Jung  27. Muslim Comedy: From Social Purposes to the Consumption of Culture Lina M. Liederman  28. Differing Ethical Approaches to Frugality and Consumption of Modest Fashion Marita Furehaug  29. Mediated Consumerism among Salar Muslim Women in Northwest China: Circumventing Marital Disobedience via WeChat Tang Man  Part 7: Markets  30. The Creation of Islamic Finance: Religious Conservatism, Capitalist Logics, and Secularization Samir Amghar and Ezzedine Ghlamallah  31. Lateral Collaboration: Exploring Financial Expertise in Malaysia Daromir Rudnyckyj 32. Representations of the Tribal-Modern Self on Qatari Banknotes Hannah Vongries  33. Islam and Islamism in the Face of Neoliberalism: the Case of the Justice and Development Party in Morocco Haouès Seniguer  34. State, Market, and Islamist Political Imagination in Pakistan and Beyond Humeira Iqtidar.  Index

Birgit Krawietz is a Professor of Islamic Studies at the Freie Universität of Berlin, Germany.

François Gauthier is a Professor of Religious Studies at the University of Fribourg, Switzerland.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia