• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Handbook of Critical Public Relations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Handbook of Critical Public Relations

ISBN-13: 9781138212077 / Angielski / Miękka / 2016 / 422 str.

Jacquie L'Etang; David McKie; Nancy Snow
The Routledge Handbook of Critical Public Relations Jacquie L'Etang David McKie Nancy Snow 9781138212077 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Handbook of Critical Public Relations

ISBN-13: 9781138212077 / Angielski / Miękka / 2016 / 422 str.

Jacquie L'Etang; David McKie; Nancy Snow
cena 351,15
(netto: 334,43 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 347,53
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Critical theory has a long history, but a relatively recent intersection with public relations. This ground-breaking collection engages with commonalities and differences in the traditions, whilst encouraging plural perspectives in the contemporary public relations field. Compiled by a high-profile and widely respected team of academics and bringing together other key scholars from this field and beyond, this unique international collection marks a major stage in the evolution of critical public relations. It will increasingly influence how critical theory informs public relations and communication. The collection takes stock of the emergence of critical public relations alongside diverse theoretical traditions, critiques and actions, methodologies and future implications. This makes it an essential reference for public relations researchers, educators and students around a world that is becoming more critical in the face of growing inequality and environmental challenges. The volume is also of interest to scholars in advertising, branding, communication, consumer studies, cultural studies, marketing, media studies, political communication and sociology.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138212077
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
422
Waga:
0.72 kg
Wymiary:
24.61 x 17.4 x 2.31
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I: Origins and Overviews 1. History as a Source of Critique: Historicity and knowledge, societal change, activism and rhetorical movements  2. An Historical Overview of the Emergence of Critical Thinking in PR  3. Articulating Public Relations Practice and Critical/Cultural Theory Through a Cultural-Economic Lens  4. Feminism and PR  5. The Public Sphere and PR  6. Dialogue and Critical Public Relations  7. Critical Rhetoric and Public Relations  8. Sanitising or Reforming PR? Exploring the emergence of critical public relations  Part II: Orientations and Re-Orientations 9. Extending PR’s Critical Conversations with Advertising and Marketing  10. Public Relations, the Postcolonial Other and the Issue of Asylum Seekers  11. Critical Discourse Analysis: A search for meaning and power 12. Changes to be Encouraged: Radical turns in PR theorisation and small-step evolutions in PR practice  13. A Reflexive Perspective in Public Relations: On leaving traditional thinking and uncovering the taken-for-granted  14. Double Deconstruction: Transparency, dialogue, and social media from a critical post-structuralist perspective  15. "Critical Public Relations is so Critical!" Objections, counter-objections, and practical applications to critical-cultural public relations work  16. What is Critical About Critical Public Relations Theory?  Part III: Perspectives from Different Locations 17. A Post-Socialist/Communist Perspective: From foreign-imposed to home-grown transitional public relations  18. Public Relations and Humanitarian Communication: From persuasion to the creation of a community of equals  19. Science, Medicine and the Body: How public relations blurs lines across individual and public health  20. A Postcolonial Critique of Public Relations  21. Who’s Afraid of the Big Bad Wolf? Critical public relations as a cure for media studies’ fear of the dark  22. The Need for Critical Thinking in Country Promotion: Public diplomacy, nation branding and public relations  23. Critical Race and Public Relations: The case of environmental racism and risk bearer agency  24. Critical Management Studies and the Management of Desire  Part IV: Ways Forward 25. Deconstructing Japan’s PR: Where is the Public? 26. Socially Integrating PR and Operationalizing an Alternative Approach  27. Expanding Critical Space: Public intellectuals, public relations, and an "outsider" contribution  28. Algorithmic Public Relations: Materiality, technology and power in a post-hegemonic world  29. Liberation Public Relations  30. Being Social: Creating a critical commons with public relations practice 31. Pushing Boundaries: A critical cosmopolitan orientation 32. Public Relations and Sustainable Citizenship: Towards a goal of representing the unrepresented

L'Etang, Jacquie Jacquie L'Etang's books and articles have largely ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia