• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Handbook of Corporate Social Responsibility Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Handbook of Corporate Social Responsibility Communication

ISBN-13: 9781032019093 / Angielski / Twarda / 2022 / 416 str.

The Routledge Handbook of Corporate Social Responsibility Communication  9781032019093 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Handbook of Corporate Social Responsibility Communication

ISBN-13: 9781032019093 / Angielski / Twarda / 2022 / 416 str.

cena 1024,34 zł
(netto: 975,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 957,11 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This handbook is a resource for students, faculty, and researchers who are focused on understanding the role communication plays in the formation and execution of corporate social responsibility (CSR) activities.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Handbooks in Communication Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032019093
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
416
Wymiary:
25.4 x 17.8
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

CSR Communication Research Section I: Mapping the Field of CSR Communication Chapter 1. CSR communication from a public relations perspective Chapter 2. Organizational communication and Corporate Social Responsibility: Critical perspectives and reflections on the public good Chapter 3. CSR communication from a rhetorical and semiotic perspective Chapter 4. Communicating CSR across cultures: From a global and local to glocal challenges Chapter 5. Articulating the value of an institutional perspective in CSR communication research Chapter 6. Constitutive views on CSR communication: The communicative constitution of responsible organization, organizing, and organizationality Chapter 7. Towards a multi-dimensional network model of CSR initiatives Chapter 8. A conversation about three key yet underexplored tensions in contemporary notions of CSR communication Section II: Form and Content of CSR Communication Chapter 9. CSR communication message effects Chapter 10. Visual strategies for CSR communication Chapter 11. CSR communication and the commodification of compassion Chapter 12. CSR communication and social media Chapter 13. CSR and crisis communication: Exploring the research on CSR crisis communication Chapter 14. Corporate social advocacy Chapter 15. A conversation about conceptual and methodological challenges in CSR communication research Section III: Exploring organizational influences on CSR communication Chapter 16. CSR communication in stigmatized industries Chapter 17. Toward a relational CSR model: CSR communication of Global Fortune 100 during the COVID-19 Pandemic Chapter 18. Corporate social responsibility in small- and medium-sized fast-growth private firms: How is CSR conceived, enacted, and communicated Chapter 19. Overcoming the dark side of CSR communication and employee relations Chapter 20. CSR communication and organizational leadership: How does CSR communication contribute to responsible organizational leadership? Chapter 21. Organizational history and CSR communication Chapter 22. A conversation about the communicative constitution of CSR and its implications for organizations and society Section IV: Exploring social and stakeholder influences on CSR communication Chapter 23. CSR communication and legitimacy creation Chapter 24. Understanding CSR partnership communication from a portfolio approach Chapter 25. The collaboration communication conundrum: NGOs as CSR actors, beneficiaries, and adversaries Chapter 26. CSR in the community: Implications for communication, development, and engagement Chapter 27. Contesting the meaning and boundaries of "safety" as CSR in the mining industry Chapter 28. Controversial Corporate Social Responsibility: The challenge ahead? Chapter 29. A conversation about the future of CSR communication research

Amy O’Connor is an associate professor in the Hubbard School of Journalism & Mass Communication at the University of Minnesota–Twin Cities. Her research explores what CSR means to corporations and stakeholders, how institutional level pressure determines CSR, and how CSR influences stakeholder-organization relationships. Her research is published in diverse disciplinary journals: Business & Society, Management Communication Quarterly, and Public Relations Review.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia