• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Doctoral Supervisor's Companion: Supporting Effective Research in Education and the Social Sciences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Doctoral Supervisor's Companion: Supporting Effective Research in Education and the Social Sciences

ISBN-13: 9780415484145 / Angielski / Miękka / 2010 / 336 str.

Melanie Walker
The Routledge Doctoral Supervisor's Companion: Supporting Effective Research in Education and the Social Sciences Walker, Melanie 9780415484145  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Doctoral Supervisor's Companion: Supporting Effective Research in Education and the Social Sciences

ISBN-13: 9780415484145 / Angielski / Miękka / 2010 / 336 str.

Melanie Walker
cena 229,68 zł
(netto: 218,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Accompanying The Routledge Doctoral Student s Companion this book examines what it means to be a doctoral student in education and the social sciences, providing a guide for those supervising students. Exploring the key role and pedagogical challenges that face supervisors in students personal development, the contributors outline the research capabilities which are essential for confidence, quality and success in doctorate level research. Providing guidance about helpful resources and methodological support, the chapters:

  • frame important questions within the history of debates
  • act as a road map through international literatures
  • make suggestions for good practice
  • raise important questions and provide answers to key pedagogical issues
  • provide advice on enabling students scholarly careers and identities.
While there is no one solution to ideal supervision, this wide-ranging text offers resources that will help supervisors develop their own personal approach to supervision. Ideal for all supervisors whether assisting part-time of full-time students, it is also highly suitable for helping academics to support international students who confront Western doctoral traditions and academic cultures, helping both supervisor and student to understand why things are as they are."

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Research
Education > Schools - Levels - Higher
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415484145
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000397305
Ilość stron:
336
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
24.38 x 17.27 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I  Introduction Why the doctoral companions? Melanie Walker and Pat Thomson  Notes on Contributors  Illustrations (Tables/Figures)  Using this book  1. The changing nature of the doctorate and doctoral students Pat Thomson and Melanie Walker  Part II: Supervision as pedagogy/ies  2. Doctoral education as ‘capability formation’ Melanie Walker  3. Perhaps I should be more proactive in changing my own supervisions': student agency in 'doing supervision Jackie Goode  4. From poster to PhD: the evolution of a literature review Kerryn Dixon and Hilary Janks  5. Understanding doctoral research for professional practitioners Terry Evans  6. Critical transcultural exchanges: educational development for supervisors Catherine Manathunga  7. Negotiating the layered relations of supervision Barbara M. Grant  8. Adapting signature pedagogies in doctoral education: The case of teaching how to work with the literature Chris M. Golde  Part III: Challenges in supervision pedagogy/ies  9. Supervising part-time doctoral students: issues and challenges Jacqueline H. Watts   10. Supervising part-time doctoral students Terry Evans  11. Fortunate travellers: learning from the multiliterate lives of doctoral students Sue Starfield  12. Internationalization of higher education: challenges for the doctoral supervisor Anna Robinson-Pant  13. International Students and Doctoral Studies in Transnational Spaces Fazal Rizvi  14. The doctorate in the life course Diana Leonard  15. Rhythms of place: Time and space in the doctoral experience Sue Middleton  16. Global social justice, critical policy, and doctoral pedagogical spaces Elaine Unterhalter  17. Coming to terms with research practice - Riding the emotional rollercoaster of doctoral research studies Angus Morrison-Saunders, Susan A. Moore, Michael Hughes and David Newsome  18. Doctoral education in global times - ‘Scholarly quality’ as practical ethics in research Terri Seddon  19. The truth is not out there: becoming ‘undetective’ in social and educational inquiry - Crime fiction and social inquiry: intertextual continuities Noel Gough  20. A personal reflection on doctoral supervision from a feminist perspective Miriam E. David  21. Writing in, writing out: Doctoral writing as peer work Claire Aitchison and Alison Lee  22. Creating discursive and relational communities through an international doctoral student exchange Julie McLeod and Marianne Bloch  23. The relationship between doctoral students’ approach to research and experiences of their research environment Keith Trigwell   24.  Educating the doctoral student: don’t forget the teaching Tony Harland



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia