• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Public Relations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Public Relations

ISBN-13: 9780367654641 / Angielski / Twarda / 2022 / 472 str.

Donnalyn Pompper; Katie R. Place; C. Kay Weaver
The Routledge Companion to Public Relations Donnalyn Pompper Katie R. Place C. Kay Weaver 9780367654641 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Public Relations

ISBN-13: 9780367654641 / Angielski / Twarda / 2022 / 472 str.

Donnalyn Pompper; Katie R. Place; C. Kay Weaver
cena 997,90 zł
(netto: 950,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 982,29 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Public Relations is a uniquely pervasive force in our modern economy, influencing every aspect of our lives from the personal to the political. This comprehensive volume provides an expert overview of current scholarship, reflecting the impact of technology, society, and demographic shifts in a complex global environment.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Marketing - General
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Companions in Business, Management and Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367654641
Rok wydania:
2022
Numer serii:
001124165
Ilość stron:
472
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword Dean Kruckeberg Unit I: Introduction Assessing the discipline to envision a critical, radical, inclusive public relations future Donnalyn Pompper, Katie R. Place, & C. Kay Weaver Unit II: Public Relations’ Conceptual Underpinning 1. Toward better global thinking through Latin America’s understanding of public relations Vanessa Bravo 2. Public relations ethics from advocacy to ethical leadership Marlene S. Neill 3. Public relations and the racial reckoning: Exploring race, activism and Black Lives Matter Nneka Logan 4. Public relations history impacts on the present and the future Karla K. Gower 5. Revisiting intersectionality: The stray, strain, and performativity of social identity dimensions in public relations over the past decade Jennifer Vardeman, Natalie T. J. Tindall, Natasha Saad, & LaRahia Smith 6. Public relations and the law Debbie Davis Unit III: Theorizing the Discipline 7. Paradigm shifts in public relations theory Maureen Taylor & Michael L. Kent 8. The situational theory of problem solving (STOPS): Past, present, and future Lisa Tam, Jeong-Nam Kim, & Hyelim Lee 9. A sociological lens on public relations Øyvind Ihlen 10. The eclipse of trust and systemic vulnerability: Theorizing crises in an increasingly complex world Dawn R. Gilpin 11. The cultural-economic model of public relations theory and practice Pat Curtin 12. Public relations in a post-truth world Gareth Thompson Unit IV: Building the Practice 13. Media relations today Dustin Supa & Lynn Zoch 14. More substance, less half-truths: A critique of image, promotion, and propaganda in public relations Damion Waymer 15. Tracing the evolution of public relations education Brigitta Brunner 16. PR girls and spin doctors: The PR profession in popular culture Kate Fitch & Ella Chorazy 17. Measurement, evaluation + learning (MEL): New approaches for insights, outcomes, and impact Jim Macnamara 18. Is communication integration good for public relations? Brian G. Smith, Hyunmin Lee, & Katie R. Place Unit V: Public Relations as Social Responsibility 19. Stakeholder networks and corporate social responsibility Aimei Yang 20. Public relations and social responsibility: For-profit and nonprofit perspectives Brooke W. McKeever & Kate Stewart 21. Public relations and sustainability across the African Continent: Using Afro-centric philosophies to remember what’s been ‘forgotten or lost’ Donnalyn Pompper & Eric Kwame Adae 22. Public affairs and lobbying: Public relations and the unequal contests to construct the public interest Scott Davidson 23. Public relations as responsible persuasion: Activism and social change Ana Adi & Thomas Stoeckle Unit VI: Public Relations Tools: Social Media, Artificial Intelligence, and Analytics 24. Social media in public relations: Future directions and analysis of social media literature from 2007-2020 Karen Freberg & Karen Sutherland 25. Mobile first: Public relations in an evolving digital landscape Katie R. Place, Adrienne A. Wallace, & Regina Luttrell 26. Artificial intelligence and public relations: Growing opportunities, questions, and concerns Lukasz Swiatek & Chris Galloway 27. "Big data" analytics: Technology, tools, and strategic change Jeremy Harris Lipschultz Unit VII: Public Relations Moving Forward 28. Evolving our conceptualizations of "publics" and "the public" to reimagine public relations and sustain democratic society Bey-Ling Sha 29. Public relations practice equipped for the future: Evolution or radical change? Anne Gregory 30. The public strikes back: Subaltern organizing and insurgent public relations Debashish Munshi & Priya Kurian 31. New avenues for public relations research Lee Edwards 32. The complexities of contemporary communicator roles and the future of public relations Franzisca Weder & C. Kay Weaver 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia