• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Nonprofit Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Nonprofit Marketing

ISBN-13: 9780415417273 / Angielski / Twarda / 2007 / 434 str.

Adrian Sargeant
The Routledge Companion to Nonprofit Marketing Adrian Sargeant 9780415417273  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Nonprofit Marketing

ISBN-13: 9780415417273 / Angielski / Twarda / 2007 / 434 str.

Adrian Sargeant
cena 1110,42
(netto: 1057,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1057,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Includes articles which offer an overview of marketing in the nonprofit sector. This book reviews the history of ideas in nonprofit marketing and examines those fundamental marketing principles of special relevance to nonprofit organizations. It also explores the thinking in each of the important nonprofit arenas.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415417273
Rok wydania:
2007
Ilość stron:
434
Waga:
0.90 kg
Wymiary:
24.64 x 17.27 x 2.79
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

 Introduction.  Growth of a Discipline.  Nonprofit Education: The Inclusion of Nonprofit Marketing into Traditional Marketing Curricula.  Voluntary Sector Marketing.  Operationalizing the Marketing Concept: Achieving a Market Orientation in the Voluntary Sector Context.  Relationship Marketing in the Not-for-Profit Sector: A Review and Re-Conceptualization.  Managing Relationship Quality: A New Perspective on Supporter-Care.  Managing the Nonprofit Brand.  Fundraising.  Individual Giving Behaviour: A Multidisciplinary Review.  Corporate Philanthropy: Who Gives, Who Benefits and Why?  Why the Wealthy Give.  Creative Philanthropy: Key Issues and Trends in Foundation Support.  ePhilanthropy: Using the Internet to Build Support.  Cause-Related Marketing: A Review and Research Agenda.  Social Entrepreneurship: A Review and Research Agenda.  Arts Marketing.  The Artist and the Brand.  Arts Audiences: A Perspective on Segmentation, Targeting and Positioning.  Relationship Marketing and Audience Retention.  Education Marketing.  Public Education as an Emerging Market for Marketers.  Information Search and Choice Behaviour in Higher Education.  Public Health and Healthcare Marketing.  Healthcare Market Strategy.  Pharmaceutical Marketing and the American Health Care System.  Direct-to-Consumer Advertising of Prescription Medicines: Implications for Primary Healthcare Delivery.  Political Marketing.  Political Marketing: A Review and Research Agenda.  The Product, Sales and Market-Oriented Party.  Social Marketing.  Critical Issues in Social Marketing: A Review and Research Agenda.  Social Marketing in Public Health.  Marketing Aids Prevention: An Application of Social Marketing.  Volunteer Recruitment, Management and Retention.  Recruiting Volunteers: Who Volunteers, Why and for What?  Volunteer Retention and Development.  Public Sector Marketing and E-government.  Realizing the Promise of Electronic Government.  Understanding Service Quality in the New Public Sector



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia