• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Non-Market Strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Non-Market Strategy

ISBN-13: 9781138363236 / Angielski / Miękka / 2018 / 426 str.

Thomas C. Lawton; Tazeeb S. Rajwani
The Routledge Companion to Non-Market Strategy Thomas C. Lawton Tazeeb S. Rajwani 9781138363236 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Non-Market Strategy

ISBN-13: 9781138363236 / Angielski / Miękka / 2018 / 426 str.

Thomas C. Lawton; Tazeeb S. Rajwani
cena 233,13
(netto: 222,03 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The influence and impact of non-market forces on the world of business has increased markedly in recent years. Despite this, non-market elements of corporate strategy are less well researched than the traditional economics-based perspectives. This collection provides a world-class reference work for students and researchers comprised of a comprehensive and leading edge overview of current scholarship in the rapidly expanding area of non-market strategy.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138363236
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
426
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Foreword by D. Baron  Part I: Theoretical Lenses on Mon-Market Strategy 1. Introduction: The evolution of non-market strategy in theory and practice  2. Political Knowledge and the Resource-Based View of the Firm  3. An Institutional Perspective on Non-Market Strategies for a World in Flux  4. How Regulatory Uncertainty Drives Integrated Market and Non-Market Strategy  5. A Politics and Public Policy Approach  6. The Firm and International Relations Theory  Part II: Non-Market Foundations and Structure 7. Corporate Social Responsibility  8. Corporate Political Activity  9. Non-Market Strategies in Legal Arenas  10. Culture and International Investment  11. Managing Business-Government Relationships Through Organizational Advocacy  Part III: Non-Market Impact and Performance 12. Environmental Performance and Non-Market Strategy: The impact of interorganizational ties  13. Corporate Responsibility and Stakeholder Relationship Impact  14. Strategic CSR, Value Creation and Competitive Advantage  15. Managing Non-Market Risk: Is it possible to manage the seemingly unmanageable?  16. States, Markets, and the Undulating Governance of the Global Electric Power Supply Industry: Scholarship meets practice  Part IV: Non-Market Context and Challenges 17. Corporate Climate Change Adaptation: An emerging non-market strategy in an uncertain world  18. Stakeholder Collaboration as a Catalyst for Development: Company-NPO partnerships in New Zealand  19. Regional Trade Agreements: Non-market strategy in the context of business regionalization  20. Wholly-Owned Foreign Subsidiary Government Relation-Based Strategies in the Philippines: regulatory distance and performance implications  21. Non-Market Strategy in Eastern Europe and Central Asia  22. Jeitinho Brasileiro: Adopting non-market strategies in Brazil  23. Conclusion: Where next for non-market strategy?

Thomas C. Lawton is Professor of Strategy and International Management at the Open University Business School, UK and Visiting Professor at the Tuck School of Business at Dartmouth, USA.

Tazeeb S. Rajwani is Senior Lecturer in Strategic Management at Cranfield School of Management, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia