• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Mergers and Acquisitions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Mergers and Acquisitions

ISBN-13: 9780415704663 / Angielski / Twarda / 2015 / 396 str.

Annette Risberg; David R. King; Olimpia Meglio
The Routledge Companion to Mergers and Acquisitions Annette Risberg David R. King Olimpia Meglio 9780415704663 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Mergers and Acquisitions

ISBN-13: 9780415704663 / Angielski / Twarda / 2015 / 396 str.

Annette Risberg; David R. King; Olimpia Meglio
cena 1073,11 zł
(netto: 1022,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1032,66 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Mergers and acquisitions (M&As) are events that attract considerable interest from academics and practitioners, and much research has been conducted into their impact on individuals, organizations and societies. Yet, despite all the existing research and the varied theoretical and methodological approaches employed, there remains more to learn about M&As."

The Routledge Companion to Mergers and Acquisitions" takes a detailed look at this multifacted subject using a novel framework of four domains substantive issues, contextual issues, methodological issues and conceptual issues. Drawing on the expertise of its international team of contributors, the volume surveys the state of the field, including emerging and cutting-edge areas such as social network analysis and corporate branding.

This Companion will be a rich resource for students, researchers and practitioners involved in the study of M&As, and organizational and strategic studies more widely."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Mergers & Acquisitions
Business & Economics > Organizational Behavior
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Companions in Business, Management and Accounting
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415704663
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000452135
Ilość stron:
396
Waga:
0.88 kg
Wymiary:
24.38 x 17.78 x 2.79
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I: Substantive Domain of M&A Research  1. Acquisitions as an Instrument of Organizational Adaptation through Innovation (Jennifer C. Sexton)  2. Acquisitions as an Adaptation Strategy (Christina Öberg)  3. A Framework of HR Enablers for Successful M&A Integration: A Study of Three Transactions (Mahima Thakur and Anjali Bansal)  4. Acquire or get Acquired: Defensive Acquisitions in Medium-sized Family Firms (Pankaj C. Patel and David R. King)  5. Opening the Black Box of Acquisition Capabilities (Niina Nummela and Mélanie Hassett) P art II: Contextual Domain of M&A Research  6. Assessing the Effects of the Network of Strategic Alliances on M&A Decisions: Some Empirical Evidence from the US semiconductor industry (Marco Testoni, Stefano Breschi and Giovanni Valentini)  7. Chinese and Indian M&As in Europe: the Relationship between Motive and Ownership Choice (Lucia Piscitello, Roberta Rabellotti and Vittoria Giada Scalera)  8. Engaged Employees in M&A- Illusion or Opportunity? (Satu Teerikangas and Liisa Välikangas)  9. M&A and the Firm’s Corporate Development Portfolio: A call for Research Integration (Laurence Capron)  10. The Acquisition Performance Game – a Stakeholder Approach (Olimpia Meglio)  11. Leadership, Power and Collaboration in International Mergers and Acquisitions: Conflict and Resolution (Kathleen Park)  Part III: Methodological Domain of M&A Research  12. Reflecting on the Use of Mixed Methods in M&A Studies (David P. Kroon and Audrey Rouzies)  13. Event-Study Methodology in the Context of M&As: A Reorientation (Joseph S. Harrison and Mario Schijven)  14. Institutional Ethnography: An Alternative Way to Study M&As (Rebecca Lund and Janne Tienari)  15. Merging Networks: Contributions and Challenges of Social Network Analysis to Study Mergers and Acquisitions (Nicola Mirc)  16. Qualitative and longitudinal studies of mergers and acquisitions: A reflection of methods in use (Annette Risberg)  Part IV: The Conceptual domain of M&A Research  17. Merger & Acquisitions as Multitude of Processes: A Review of Qualitative Research (Michael Grant, Lars Frimanson and Fredrik Nilsson)  18. Antecedents of Anticipatory Justice among Acquired Firm Employees (Kaitlyn DeGhetto, Sangbum Ro, Bruce T. Lamont and Annette L. Ranft)  19. Toward a Competitive Dynamics Perspective on Value Potential in M&A (Svante Schriber)  20. A literature review and a suggestive future research agenda on speed of integration in M&A: Taking stock of what we know (Florian Bauer)  21. Causes and Consequences of Different Types of Identity Threat: Perceived Legitimacy of Decisions in M&As (Anna A. Lupina-Wegener, Güldem Karamustafa and Susan C. Schneider)  22. Branding in Mergers and Acquisitions: Current Research and Contingent Research Questions (Marcella Rothermel and Florian A. Bauer)  Conclusion: 23. Deconstructing M&A Research - Paradigm Progress (Amy L. Pablo)



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia