• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Media and Tourism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Media and Tourism

ISBN-13: 9781138366282 / Angielski / Twarda / 2020 / 452 str.

Maria Mansson; Anne Buchmann; Cecilia Cassinger
The Routledge Companion to Media and Tourism Maria Mansson Anne Buchmann Cecilia Cassinger 9781138366282 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Media and Tourism

ISBN-13: 9781138366282 / Angielski / Twarda / 2020 / 452 str.

Maria Mansson; Anne Buchmann; Cecilia Cassinger
cena 1119,59
(netto: 1066,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1083,03
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Routledge Companion to Media and Tourism provides a comprehensive overview of the research into the convergence of media and tourism and specifically investigates the concept of mediatized tourism.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Media and Cultural Studies Companions
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138366282
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000824238
Ilość stron:
452
Waga:
0.77 kg
Wymiary:
24.61 x 17.4 x 2.44
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction: In the juncture of media convergence and tourism – towards a research agenda. Part I - Critical and conceptual entrance points to the field. 2. Invited contribution - The Janus face of transmedia tourism: Towards a logistical turn in media and tourism studies. 3. Invited contribution - Mind the gap: Interdisciplinary approaches to media and tourism. 4. Theme Parks – Where media and tourism converge. 5. Cinematic tourism in a time of media convergence: A spatial framework. 6. What do Melania Trump tourism and Dracula tourism have in common? ‘Othering’ in the Western media discourse. 7. Confronting the gaze, gripping the virtual: A cultural materialist perspective on cinema-tourism studies. 8. Promoting cultural heritage in a post-digital context: A speculative future for the online archive 9. Physical digital labour and the commoditisation of cultural Sites: Mediatising tourism through social mapping. Part II - Mediatized places and spaces. 10. Football tourism and the sounds of televised matches. 11. Pop idols, mediatized places, and identity-oriented performances of fans as domestic tourists in Japan. 12. Do you feel the warmth? The online destination image of Southeast Asia. 13. Tourism and popcorns: The role of feature films in branding and marketing destination New Zealand 14. Official destination websites: A place’s showcase to the world. 15. Doing as directed: Analysing representations of travel in contemporary Bollywood cinema. 16. Representation of food and tourism in legacy media: rediscovering the roots. 17. Liminality and the stranger: Understanding tourists and their landscapes through True Detective. Part III - Circle of representation. 18. Co-creation constrained: Exploring gazes of the destination on Instagram. 19. Representations of a Green Ireland: a case study of global franchises Star Wars and Game of Thrones. 20. Representation of the UAE as a touristic destination in Nat Geo Abu Dhabi: An analytical study. 21. Rewriting history, revitalizing heritage: Heritage-based contents tourism in the Asia-Pacific region. 22. Challenges of film-induced tourism in Croatia: From Winnetou to Game of Thrones. 23. Beaten tracks: belatedness and anti-tourism in guidebooks. 24. Film tourism and a changing cultural landscape for New Zealand: The influence of Pavlova westerns. 25. Tourists’ place-making performances through music. 26. Tourists’ filmic representations on YouTube: A case study analysis of two mediatised visits to the Mursi in Ethiopia. Part IV - Tourists as media producers. 27. Star gazing: The nexus and disparity between the media, tourism, and cultural heritage in Ireland. 28. Commemorating popular media heritage: From shrines of fandom to sites of memory. 29. Media tourism, culinary cultures, and embodied fan experience: Visiting Hannibal’s Florence. 30. Scene hunting for anime locations: Otaku tourism in Cool Japan. 31. Behind-the-(museum)scenes: Fan-curated exhibitions as tourist attractions. 32. Creative fandoms and the mediatized sacred sites. 33. I came, I saw, I selfied: Travelling in the age of Instagram. 34. The mediatization of Sherlock Holmes: Autoethnographic observations on literary and film tourism. 35. Cultural intimacy of fans/travellers: popular culture and the politics of classification. Part V - Transmedia tourism. The role of stories in travel posts to social media. 37. Evaluating multiple portrayals of destination image: Assessing, categorising, and authenticating visuals on Facebook posted by national tourism organisations. 38. The digital tourist bureau: Challenges and opportunities when transferring to a digital value creation. 39. Tourist information search in the age of mediatization. 40. Towards sustainable nautical tourism - exploring transmedia storytelling. 41. The nexus between tourism heritage attraction, media and fashion. 42. Online and on tour: the smartphone effect in transmedia contexts. 43. Smartphone as the invisible backpack: The impact of smartphone on Chinese backpackers’ mobility pattern. 44. Afterword - Participatory placemakers: socio-spatial orderings along the nexus of tourism and media



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia