• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Marketing History » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Marketing History

ISBN-13: 9780415714181 / Angielski / Twarda / 2016 / 464 str.

D. G. Brian Jones; Mark Tadajewski
The Routledge Companion to Marketing History D. G. Brian Jones Mark Tadajewski 9780415714181 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Marketing History

ISBN-13: 9780415714181 / Angielski / Twarda / 2016 / 464 str.

D. G. Brian Jones; Mark Tadajewski
cena 1219,45 zł
(netto: 1161,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1206,98 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Routledge Companion to Marketing History is the first collection of readings that surveys the broader field of marketing history, including the key activities and practices in the marketing process. With contributors from leading international scholars working in marketing history it provides nine country-specific histories of marketing practice as well as a broad analysis of the field.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Reference - General
Business & Economics > Commerce
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Companions in Business, Management and Accounting
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415714181
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000452135
Ilość stron:
464
Waga:
0.99 kg
Wymiary:
24.89 x 17.78 x 3.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. The History of Marketing Practice (Mark Tadajewski and D.G. Brian Jones)  2. Ancient and Medieval Marketing (Eric H. Shaw)  3. A History of Consumption in the United States (Terrance H. Witkowski)  4. In Search of the Consumer: the History of Market Research from 1890 to 1960 (Stefan Schwarzkopf)  5. Segmentation in Practice: an Historical Overview of the 18th and 19th Centuries (Ronald A. Fullerton)  6. A History of Brand Identity Protection and Brand Marketing (Ross D. Petty)  7. History of Packaging (Diana Twede)  8. Distributive Orders: The Evolution of North American Retailing (Barry E.C. Boothman)  9. The Study of British Retail History: Progress and Agenda (Andrew Alexander)  10. History of Channels of Distribution (Robert D. Tamilia)  11. A History of Advertising and Sales Promotion (Fred K. Beard)  12. History of Selling and Sales Management (Thomas L. Powers)  13. In Search of Macromarketing History: 18th Century England as a Case in Point (Stanley Shapiro)  14. U.S. Antitrust Law and the Practice of Marketing (Ross D. Petty)  15. EU Competition Law and the Practice of Marketing (Andrew D. Pressey)  16. More Than Froth and Bubble: Marketing in Australia, 1788 – 1969 (Robert Crawford)  17. Marketing History in Britain: From the Ancient to Internet Eras (Richard A. Hawkins)  18. Pre-Confederation Canadian Marketing History (Leighann C. Neilson and Delphin A. Muise)  19. A History of Modern Marketing in China (Zhihong Gao)  20. Towards Marketing Management: German Marketing in the 19th and 20th Centuries (Ingo Köhler and Jan Logemann)  21. History of Marketing in India (Hari Sreekumar and Rohit Varman)  22. Marketing History in Japan: Changes in Channel Leadership (Yumiko Toda)  23. A History of Danish Advertising, Market Research, and Retailing: 1920 – 1960 (Erik Kloppenborg Madsen)  24. The History of Marketing in Russia (Karen F.A. Fox)

Tadajewski, Mark I have previously taught at the Universities of Le... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia