• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing, Volume II: Education: Volume II: Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing, Volume II: Education: Volume II: Education

ISBN-13: 9781032171425 / Angielski / Miękka / 2022 / 530 str.

Helga R. Gudmundsdottir; Carol Beynon; Karen Ludke
The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing, Volume II: Education: Volume II: Education Gudmundsdottir, Helga R. 9781032171425 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing, Volume II: Education: Volume II: Education

ISBN-13: 9781032171425 / Angielski / Miękka / 2022 / 530 str.

Helga R. Gudmundsdottir; Carol Beynon; Karen Ludke
cena 227,34
(netto: 216,51 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Singing, Volume II: Education examines the many methods and motivations for vocal pedagogy, promoting singing not just as an art form but also as a means of communication with social, psychological, and didactic functions.

Kategorie:
Sztuka, Muzyka
Kategorie BISAC:
Music > Instruction & Study - Voice
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
The Routledge Companion to Interdisciplinary Studies in Sing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032171425
Rok wydania:
2022
Numer serii:
000958779
Ilość stron:
530
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction: Singing and education: Learning to sing and singing to learn Helga Rut Gudmundsdottir, Carol Beynon, & Karen M. Ludke / Part I: Learning to Sing Naturally / 1. Learning to sing naturally Helga Rut Gudmundsdottir / 2. Informal singing practices of children: A theoretical review focusing on play theory and communication theory Matt Swanson / 3. Singing acquisition in the first years of life Helga Rut Gudmundsdottir / 4. Children learning to sing in everyday family life in minority world homes Susan Young & Bronya Dean / 5. The songs children sing: Music-theoretic analysis in the context of children's and classroom cultures Megan M. Purdue & Patricia Shehan Campbell / 6. Functions of singing and songs in the lives of Brazilian children Beatriz Ilari & Rogério Budasz / 7. Musical features and community thematic of selected children’s songs of the Wagogo people of Central Tanzania Kedmon Elisha Mapana / 8. Field recordings of children’s singing: An examination of Internet-based resources J. Christopher Roberts / 9. Singing through childhood: The role of song in girls’ initiation schools in Vhavenda communities, South Africa Andrea Emberly & Tondani Tshitokisi / 10. Singing in South African schools Thomas M. Pooley / 11. Vocal self-image of Chinese adults Esther Mang / 12. Adults learning traditional Icelandic vocal music in a semi-formal setting Kimberly Cannady / 13. Antecedents to the career of singer-songwriter as revealed by interviews and on-line surveys Annabel J. Cohen, Christopher Robison, Quincy Beck, & Michael Speelman / Part II: Formal Teaching of Singing / 14. The formal and non-formal teaching of singing in the studio and choral environment Carol Beynon / 15. Science-informed vocal pedagogy: Motor learning, deliberate practice and the challenge of cognitive dissonance Lynn Helding / 16. Interdisciplinary breath connections: Training singers using dance applications Darryl Edwards & Jennifer Swan / 17. Using the International Phonetic Alphabet as a tool to teach singing Pilar Lirio / 18. Multimodal analysis of Indian vocal music training Hans F. Utter / 19. The singer as researcher: Exploring the development and use of performance cues Jane Ginsborg / 20. How professional and student singers cope with performance anxiety Vaike Kiik-Salupere & Jaan Ross / 21. Evaluation tools in singing education: A comparison of human and technological measures Pauline Larrouy-Maestri / 22. Art Song pedagogy and performance practice: Re-envisioning the realm in the 21st century Rena Sharon / 23. Teamwork: Teaching solo singers in the university choral ensemble Darryl Edwards & Jakub Martinec / 24. Changes in choral practice and research in the 21st century Jason Noble / 25. Fostering transformative singing engagement with secondary school students Jim Sparks & Susan O’Neill / 26. Pedagogical strategies for influencing the adolescent male voice change Jennifer Beynon-Martinec & Jakub Martinec / 27. The lifecycle of the female singing voice Vindhya Khare / 28. Rehearsal techniques for youth and senior voices in intergenerational choir singing Jennifer Lang & Carol Beynon / Part III: Using Singing to Teach / 29. Using singing and songs to learn and to teach Karen M. Ludke / 30. Relationships between intrinsic and broader educational benefits of singing training Martin F. Gardiner / 31. Singing – a pathway to friendship, empathy and language in children from different backgrounds Nora Bilalovic Kulset / 32. Singing to support foreign language learning: Examples from two cultural and developmental contexts Karen M. Ludke & Arla Good / 33. Can singing facilitate learning second language morphosyntax in native speakers of Chinese : An artificial language study Henrietta Lempert / 34. Do singing and music enhance language learning, including perception and pronunciation? Sandra Cornaz, Diane Caussade, & Vincent Groff / 35. Singing and moving: Theorizing children’s self-directed musical play June Countryman & Martha A. Gabriel / 36. Singing in instrumental music instruction Kathy Liperote / 37. Making mathematics special through song: what math experiences are worth singing about? George Gadanidis & Ricardo Scucuglia / Conclusion: Singing education and singing in education - From nursery to concert hall Helga Rut Gudmundsdottir,, Karen Ludke, Carol Beynon, & Annabel J. Cohen



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia