• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Ethnic Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Ethnic Marketing

ISBN-13: 9780367867423 / Angielski / Miękka / 2019 / 362 str.

Ahmad Jamal; Lisa Penaloza; Michel Laroche
The Routledge Companion to Ethnic Marketing Ahmad Jamal Lisa Penaloza Michel Laroche 9780367867423 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Ethnic Marketing

ISBN-13: 9780367867423 / Angielski / Miękka / 2019 / 362 str.

Ahmad Jamal; Lisa Penaloza; Michel Laroche
cena 223,41
(netto: 212,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Routledge Companion to Ethnic Marketing brings together the latest cutting-edge research from ethnic marketing's thought leaders across the world. Each chapter covers a key theme, reflecting the increasing diversity of the latest research, including ethnic consumer shopping behaviour, religiosity, parenting, differing attitudes to m

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Companions in Business, Management and Accounting
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367867423
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000452135
Ilość stron:
362
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Part I: Why Ethnic Marketing?  1.Introduction to Ethnic Marketing (Ahmad Jamal, Lisa Peñaloza and Michel Laroche)  Part II: Processes of Ethnic Cultural Change, Socialization and Technology  2.Models of Culture Change (Michel Laroche and Ahmad Jamal)  3.Ethnic Youth: Parental style and consumer socialization (Zhiyong Yang)  4.Ethnic Minority Consumers’ Responses to the Web (Boris Bartikowski)  Part III: Identity, Space and Ethnic Entrepreneurship  5.Emplaced Ethnicity: The role of space(s) in ethnic marketing (Luca M. Visconti)  6.Ethnic Marketing, Ethnic Entrepreneurship and Social Innovation (Abid Mehmood, Ahmad Jamal and Ven Sriram)  7.The Landscape of Ethnic Marketing in the UK (Sanya Ojo, Sonny Nwankwo and Ayantunji Gbadamosi)  8.An Ethnoconsumerist Approach to Hispanic Small Business’ Adoption of Internet Technology (Cecilia Ruvalcaba and Alladi Venkatesh)  Part IV: Globalization, Religion and Materialism  9.Rethinking Religion and Ethnicity at the Nexus of Globalization and Consumer Culture (Elif Izberk-Bilgin)  10.Wanting Things and Needing Affiliation: Ethnic consumers and materialism (Mark Cleveland)  Part V: Market Segmentation and Targeting  11.Demographics and Ethnic Minority Lifestyles (Miguel A. Zúñiga and Ivonne M. Torres)  12.Ethnic Consumer Decision Making (Yasmin K. Sekhon)  13.Marketing Financial Services to the Ethnic Minority Customers (Intekhab (Ian) Alam)  14.Market Segmentation by Ethnicity: Is it really feasible? (Andrew Lindridge)  15.Ethnicity Marketed to and Consumed by the Transcultural Consumer (Esi Abbam Elliot, Joseph Cherian and Hernan Casakin)  Part VI: Advertising  16.Multicultural Advertising and Ethnic Minority Consumers (Jinnie Jinyoung Yoo and Wei-Na

Ahmad Jamal is Senior Lecturer in Marketing and Strategy at Cardiff Business School, Cardiff University, UK.



Lisa Peñaloza is Professor of Marketing at KEDGE Business School, France.



Michel Laroche is the Royal Bank Distinguished Professor of Marketing at the John Molson School of Business, Concordia University, Canada.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia