• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Critical Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Critical Marketing

ISBN-13: 9780367656089 / Angielski / Miękka / 2020 / 512 str.

Mark Tadajewski; Matthew Higgins; Janice Denegri-Knott
The Routledge Companion to Critical Marketing Mark Tadajewski Matthew Higgins Janice Denegri-Knott 9780367656089 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Critical Marketing

ISBN-13: 9780367656089 / Angielski / Miękka / 2020 / 512 str.

Mark Tadajewski; Matthew Higgins; Janice Denegri-Knott
cena 278,55 zł
(netto: 265,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 275,14 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Routledge Companion to Critical Marketing brings together the latest research in critical marketing studies in one authoritative and convenient volume. The world's leading scholars and rising stars collaborate here to provide a survey of this lively, discursive discipline. In doing so they demonstrate how a critical approach to mark

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367656089
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
512
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Chapter One: Introducing and Advancing Critical Marketing Studies (Mark Tadajewski, Matthew Higgins, Janice Denegri-Knott, and Rohit Varman).  PART I: Exploring the Terrain of Critical Marketing Studies.  Chapter Two: Postmodernism and Critical Marketing (Nikhilesh Dholakia and A. Fuat Fırat).  Chapter Three: Postcolonialism, Subalternity, and Critical Marketing (Rohit Varman).   Chapter Four: Feminist Perspectives in Marketing: Past, Present, and Future (Pauline Maclaran and Olga Kravets).   Chapter Five: Critical Social Marketing: Reflections, Introspections, and Future (Ross Gordon).  Chapter Six: Critical Macromarketing, Sustainable Marketing, and Globalization (William E. Kilbourne).  Chapter Seven: Critical Perspectives on Place Marketing (Massimo Giovanardi, Mihalis Kavaratzis, and Maria Lichrou).  Chapter Eight: Critical Arts Marketing (Gretchen Larsen and Finola Kerrigan).  Part II: Critical Marketing: Marketing Practices in Focus.  Chapter Nine: Critical Studies of Marketing Work (Peter Svensson).  Chapter Ten: The Cultural Turn in Lifestyle Research: Overview and Reflections (Gokcen Coskuner-Balli).  Chapter Eleven: Advertising Practice and Critical Marketing (Chris Hackley).  Chapter Twelve: Critical Reflections on the Marketing Concept and Consumer Sovereignty (Mark Tadajewski).  Chapter Thirteen: Service-Dominant Logic: The Evolution of a Universal Marketing Rhetoric (Chris Miles).  Chapter Fourteen: Metaphor and Relationship Marketing Discourse (Lisa O’Malley).  Chapter Fifteen: Critical Perspectives on Ethical Consumption (Michal Carrington and Andreas Chatzidakis).  Chapter Sixteen: Religious Critiques of the Market (Aliakbar Jafari).  Part III: Rethinking Consumers and Markets: Critiques of Markets.  Chapter Seventeen: Re-mapping Power for Critical Marketing and Consumer Research (Janice Denegri-Knott).   Chapter Eighteen: Ideology and Critical Marketing Studies (Giana M. Eckhardt, Rohit Varman, and Nikhilesh Dholakia).   Chapter Nineteen: Non-Western Cultures and Critical Marketing (Özlem Sandıkcı Türkdoğan).   Chapter Twenty: Choice and Choicelessness in Consumer Practice (Ruby Roy Dholakia, A. Fuat Fırat, and Nikhilesh Dholakia).    Chapter Twenty-One: Managing Racial Stigma in Consumer Culture (David Crockett).    Chapter Twenty-Two: Consumer Vulnerability: Critical Insights from Stories, Action Research and Visual Culture (Susan Dunnett, Kathy Hamilton, and Maria Piacentini).    Chapter Twenty-Three: The Embodied Consumer (Maurice Patterson).   Part IV: Critical Marketing: Marketing Practices in Focus.   Chapter Twenty-Four: Critical Perspectives on Brand Management (Adam Arvidsson and Alex Giordano).   Chapter Twenty-Five: Gender, Marketing, and Emotions: A Critical, Feminist Exploration of the Ideological Helix that Defines Our Working Worlds (Lorna Stevens).   Chapter Twenty-Six: Biopolitical Marketing and the Commodification of Social Contexts (Detlev Zwick and Alan Bradshaw).   Chapter Twenty-Seven: Exploitation and Emancipation (Bernard Cova and Bernard Paranque).   Chapter Twenty-Eight: Political Economy Approaches to Transnational Commodity Markets: An Application to the Case of the Global Palm Oil Market (Martin Fougère).  Chapter Twenty-Nine: Social Media, Big Data, and Critical Marketing (Christian Fuchs).   Chapter Thirty: Marketing and the Production of Consumers’ Objective Violence (Eduardo André Teixeira Ayrosa and Renata Couto de Azevedo de Oliveira).

Mark Tadajewski is Honorary Visiting Professor of Marketing at the University of York, UK.



Matthew Higgins is a Senior Lecturer in Marketing and Consumption at the University of Leicester, UK.



Janice Denegri-Knott is Principal Academic of Interactive Marketing at Bournemouth University, UK.



Rohit Varman is Professor of Marketing at the Indian Institute of Management, India.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia