• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Contemporary Brand Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Contemporary Brand Management

ISBN-13: 9781032242392 / Angielski / Miękka / 2021 / 616 str.

Francesca Dall'olmo Riley; Jaywant Singh; Charles Blankson
The Routledge Companion to Contemporary Brand Management Francesca Dall'olm Jaywant Singh Charles Blankson 9781032242392 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Contemporary Brand Management

ISBN-13: 9781032242392 / Angielski / Miękka / 2021 / 616 str.

Francesca Dall'olmo Riley; Jaywant Singh; Charles Blankson
cena 277,99 zł
(netto: 264,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 266,93 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

As the first comprehensive book on brand management, the book brings together original contributions from academics and professionals from around the world, on a wide range of branding and brand management issues. Essential reading for researchers, educators and advanced students in branding and brand management, consumer behaviour, marketing an

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Companions in Business, Management and Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032242392
Rok wydania:
2021
Numer serii:
001124165
Ilość stron:
616
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Editors' Foreword

Section A: What is a brand and how do we measure its market performance?

1. Brand Definitions and Conceptualisations: The debate

2. Measuring the Market Performance of Brands: Applications in brand management

3. Consumer Based Brand Equity

4. Brand Valuation: Principles, applications and latest developments

5. Brands and the Self

6. Brand and the Society 

7. Dead Brand Walking: On the paradoxes and perversities of branding

Section B: Strategic Brand Management

8. Brand Architecture Design and Brand Naming Decisions

9. Strategic Brand Alliances 

10. Brand Extensions

11. A Brand Culture Perspective on Global Brands 

12. Positioning a Brand

13. New Brands: Performance and measurement

Section C: Managing Brand Communication

14. Brand Building via Integrated Marketing Communications

15. Sensory Aspects of Branding

16. Building Brand via Corporate Social Responsibility

17. Digital Branding and Analytics

Section D: Branding to Different Audiences

18. Looking at the Future of B2B Branding

19. Towards a Better Understanding of the Ethical Brand and its Management

20. Not-for-Profit Branding 

21. Strategic Employer Brands: Current domain, future directions

22. Internal Branding: Dissecting, re-analysing and re-directing the literature

23. Brand Culture, Halal and the Critical Islamic Imperative

24. Branding the Entire Entity: Corporate branding

25. Branding in the Emerging Markets 

26. Branding in the Base of the Pyramid: Bases for country and organizations in Ghana

27. Guinness in Africa: Contemporary branding at the base of the pyramid

Section E: Branding Different Entities/Products

28. Branding Higher Education

29. Political Branding: The case of the Scottish referendum 2014

30. Arts Branding

31. From Nation to Neighbourhood: Branding and marketing places

32. The Challenges of Luxury Branding

33. Retail Branding

34. Service Branding: Enabling, making and delivering promises

35. Branding Financial Services 

36. Branding in Sports

37. Franchise Brand Management from a Knowledge Perspective

Francesca Dall'Olmo Riley is Professor of Brand Management at Kingston Business School, UK. She has published in The Journal of Business Research, International Journal of Research in Marketing, Journal of Advertising Research and Journal of Marketing Management. She is Associate Editor of the Journal of Marketing Management.

Jaywant Singh is Professor of Marketing at Kingston Business School, Kingston University London, UK. He has published, amongst others, in the Journal of Business Research, Marketing Letters, Journal of Advertising Research, Industrial Marketing Management, Journal of Business Ethics, and European Journal of Marketing.

Charles Blankson (Ph.D. Kingston University, UK) is an Associate Professor of Marketing in the Department of Marketing, University of North Texas, Denton, Texas, USA. He has published in Journal of Advertising Research, Journal of Business Research, Industrial Marketing Management, Journal of Public Policy & Marketing.

Dall'olmo Riley, Francesca Francesca Dall'Olmo Riley is Reader in Strategy, M... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia