• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Contemporary Brand Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Contemporary Brand Management

ISBN-13: 9780415747905 / Angielski / Twarda / 2016 / 584 str.

Francesca Dall'olmo Riley; Jaywant Singh; Charles Blankson
The Routledge Companion to Contemporary Brand Management Francesca Dall'olm Jaywant Singh Charles Blankson 9780415747905 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Contemporary Brand Management

ISBN-13: 9780415747905 / Angielski / Twarda / 2016 / 584 str.

Francesca Dall'olmo Riley; Jaywant Singh; Charles Blankson
cena 1119,59
(netto: 1066,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1057,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The amount and range of brand related literature published in the last fifty years can be overwhelming for brand scholars. This Companion provides a uniquely comprehensive overview of contemporary issues in brand management research, and the challenges faced by brands and their managers.

Original contributions from an international range of established and emerging scholars from Europe, US, Asia and Africa, provide a diverse range of insights on different areas of branding, reflecting the state of the art and insights into future challenges.

Designed to provide not only a comprehensive overview, but also to stimulate new insights, this will be an essential resource for researchers, educators and advanced students in branding and brand management, consumer behaviour, marketing and advertising."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Companions in Business, Management and Accounting
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415747905
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000452135
Ilość stron:
584
Waga:
1.13 kg
Wymiary:
24.89 x 17.53 x 3.56
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Francesca Dall'Olmo Riley is Professor of Brand Management at Kingston Business School, UK. She has published in The Journal of Business Research, International Journal of Research in Marketing, Journal of Advertising Research and Journal of Marketing Management. She is Associate Editor of the Journal of Marketing Management. Jaywant Singh is Professor of Marketing at Kingston Business School, Kingston University London, UK. He has published, amongst others, in the Journal of Business Research, Marketing Letters, Journal of Advertising Research, Industrial Marketing Management, Journal of Business Ethics, and European Journal of Marketing. Charles Blankson (Ph.D. Kingston University, UK) is an Associate Professor of Marketing in the Department of Marketing, University of North Texas, Denton, Texas, USA. He has published in Journal of Advertising Research, Journal of Business Research, Industrial Marketing Management, Journal of Public Policy & Marketing.

Dall'olmo Riley, Francesca Francesca Dall'Olmo Riley is Reader in Strategy, M... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia