• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Consumer Behavior Analysis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Consumer Behavior Analysis

ISBN-13: 9781032242460 / Angielski / Miękka / 2021 / 470 str.

Gordon Foxall
The Routledge Companion to Consumer Behavior Analysis Gordon Foxall 9781032242460 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Consumer Behavior Analysis

ISBN-13: 9781032242460 / Angielski / Miękka / 2021 / 470 str.

Gordon Foxall
cena 278,55 zł
(netto: 265,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 266,93 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Providing a unique and eclectic combination of behavioral, cognitive and environmental perspectives, The Routledge Companion to Consumer Behavior Analysis illuminates the real-world complexities of consumer choice in a marketing-oriented economy. Edited by a leading authority in the field, the authors have created a unique anthology f

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Psychology > Social Psychology
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Companions in Business, Management and Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032242460
Rok wydania:
2021
Numer serii:
001124165
Ilość stron:
470
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I. Introduction 1. Consumer Behavior Analysis Comes of Age Part II. Behavioral Economics Meets Marketing Science 2. Experimental Analysis of Consumer Choice 3. Behavior Analysis of In-Store Consumer Behavior 4. Behavior Analysis of On-Line Consumer Behavior 5. Equivalence Classes and Preferences in Consumer Choice 6. Experimental Analyses of Choice and Matching: From the animal laboratory to the marketplace 7. Consumer Store Choice: A matching analysis 8. Dimensions of Demand Elasticity 9. The BPM and Essential value 10. Triple Jeopardy in Behavioral Perspective 11. Consumer Purchase and Brand Performance: The basis of brand market structure 12. What Do Consumers Maximize? The analysis of utility functions in light of the behavioral perspective model 13. The BPM in a Latin-American Context Part III. Behavioral Interpretation of Consumer Choice 14. Gambling Behavior 15. When Loss Rewards: The near-miss effect in slot machine gambling 16. A Functional Analysis of Corruption from a Behavioral-Economic Perspective 17. From Consumer Response to Corporate Response 18. Motivating Operations and Consumer Choice 19. Consumers as Inforagers 20. Decision-"Making" or How Decisions Emerge in a Cyclic Automatic Process, Parsimoniously Modulated by Reason 21. Consumer Behavior Analysis: A view from psychoanalysis 22. Ethnographical Interpretation of Consumer Behavior 23. Collective Intentionality and Symbolic Reinforcement: The case of Thai car-consumer clubs 24. Consumer Confusion: a BPM perspective 25. Consumer Heterophenomenology

Gordon R. Foxall is Distinguished Research Professor at Cardiff Business School, Cardiff University, where he directs the Consumer Behavior Analysis Research Group (CBAR), and he is also Visiting Professor in Economic Psychology at the University of Durham, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia