• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Routledge Companion to Business in Africa » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Routledge Companion to Business in Africa

ISBN-13: 9780415635455 / Angielski / Twarda / 2014 / 624 str.

Sonny Nwankwo; Kevin Ibeh
The Routledge Companion to Business in Africa Sonny Nwankwo Kevin Ibeh 9780415635455 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Routledge Companion to Business in Africa

ISBN-13: 9780415635455 / Angielski / Twarda / 2014 / 624 str.

Sonny Nwankwo; Kevin Ibeh
cena 1121,89 zł
(netto: 1068,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1057,85 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Although the world's poorest inhabited continent, Africa has recently shown signs of being a source of economic growth in the coming decades, with increased foreign investment - notably from China - and huge growth in GDP from a number of African states. This compendium of scholarship offers cutting-edge knowledge relating to business in Africa. The Routledge Companion to Business in Africa is a comprehensive reference resource that provides the perfect platform for embarking on research and study into Africa from the business perspective.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Business & Economics > Economic Conditions
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Companions in Business, Management and Accounting
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415635455
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000452135
Ilość stron:
624
Waga:
1.22 kg
Wymiary:
24.89 x 17.53 x 3.81
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction (Sonny Nwankwo and Kevin Ibeh) Part 1: 2. Intra-African Regional Expansion: Rhetoric, Reality and Risks (Franklin Ngwu, Ifedapo Adeleye and Chris Ogbechie) 3. Regional Economic Integration and Corporate Africa in the 21st Century:A focus on COMESA (Gerry Muuka and Bellarmine Ezumah) 4. Africa’s Retailing Environment: The Online Shopping Perspective (Anayo D. Nkamnebe) 5. Understanding Africa’s Business Environment: The case of the Airline Industry (Raphael Akamavi and Yue Xu) 6. Africa’s Third Sector: Assessing the Impact of Africa’s Social Enterprises (Tigineh Mersha, Ven Sriram and Roger Elliott) 7. African Consumers and Country-of-Origin Influence: Evidence from Morocco (A Ben Oumlil) 8. Pro-foreign Consumption Phenomenon in Africa: Insights from Nigeria (Ogwo E. Ogwo and Gazie S.Okpara) 9. Family Consumption Systems in Africa:A Focus on Children (Ayantunji Gbadamosi) 10. African Entrepreneurs’ Performance: An Ethnicity Perspective (Emmanuel Cleeve and Tidings Ndhlovu) 11. Women Entrepreneurship in Sub-Saharan Africa – A Case Approach (Nnamdi Madichie and Robert Hinson) 12. Informal Economy Entrepreneurs from Sub-Saharan Africa: Observations from Kenya (Diane Holt and David Littlewood) 13. African Entrepreneurs, Financial Literacy, Debt and Bankruptcy (Ignatius Ekanem) 14. Diaspora Africans and Entrepreneurial Characteristics: A Focus on Nigerians in the UK (Sanya Ojo) 15. Ethical and Moral Philosophies of Business: North Africa Versus North America (A Ben Oumlil and Josephh Balloun) 16. Doing Business in Africa – Some Challenges (Richard B. Nyuu, Ellis Osabutey and Yaw Debrah) 17. Business Development in Sub-Saharan Africa: Obstacles, Myths and Realities (Charles J. Mambula) 18. FDI in Africa: Chinese Enterprises and Their Business Strategies (Daouda Cisse) 19. Emerging Global Firms: Insights of Chinese Multinationals in Africa (Joseph Amankwah-Amoah and Yaw A. Debrah) 20. FDI and Labor Productivity Growth in SSA Countries: Theory and Evidence (Khaled Elmawazini) Part 2: 21. Knowledge Management, Capacity Building and Sustainable Development in Africa (Allam Ahmed) 22. Cross-border Inter-firm Knowledge Generation and Enterprise Development in Africa (John Kuada) 23. Entrepreneurship Education for a Renascent Africa (Nicolas Hamekin and Sonny Nwankwo) 24. Business Strategy and Firms’ Performance in Sub-Saharan Africa (John Okpara) 25. Strategic Human Resources Management, Labour Market Efficiency and Competitiveness in Africa: Contemporary Issues and Prospects for the Future (Ifedapo Adeleye and Yetunde Anibaba) 26. Consumer Based Brand Equity (CBBE) as Competitive Differentiator in an Emerging African Economy (Nana Owusu-Frimpong, Ebenezer Asare Effah and Kofi Osei-Frimpong) 27. Strengthening Africa’s Financial Infrastructure: an Institutional Analysis of Formal Prudential Regulations (Franklin Ngwu) 28. Poverty Alleviation in Africa Through Micro-Financing Innovations (Robert Rugimbana) 29. Corporate Social Responsibility and Employee Relations in Africa: Evidence from the Nigerian Banking Sector (Kenneth Amaeshi, Ifedapo Adeleye and Olufemi Amao) 30. Towards Greater Investment in Infrastructure Development in Africa (PD Rwelamila) 31. Tourism as a Strategy for Sustainable Development and Poverty Alleviation in Sub-Saharan Africa (Jerry Kolo) 32. Attracting Small and Medium Multinational Enterprises to African Economies (Evelyn Wamboye and Abel Adekola) 33. Facilitating Africa’s Economic Growth via Informal Economic Activity (Paschal Anosike Pervaiz Ahmed) 34. Conclusion (Kevin Ibeh and Sonny Nwankwo)

Sonny Nwankwo is Professor of Marketing at the University of East London, UK. Kevin Ibeh is Professor of Marketing and International Business at Birkbeck, University of London, UK.

Nwankwo, Sonny SONNY NWANKWO is Professor of Marketing at East Lo... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia