• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Role of Communication in Learning to Model » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Role of Communication in Learning to Model

ISBN-13: 9780805840643 / Angielski / Twarda / 2002 / 352 str.

Paul Brna; Michael Baker; Keith Stenning
The Role of Communication in Learning to Model Brna, Paul 9780805840643 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Role of Communication in Learning to Model

ISBN-13: 9780805840643 / Angielski / Twarda / 2002 / 352 str.

Paul Brna; Michael Baker; Keith Stenning
cena 657,15
(netto: 625,86 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 646,38
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In this volume, a number of experts from various disciplines take a look at three strands in learning to model. They examine the activity of modelling from disparate theoretical standpoints, taking into account the individual situation of the individuals involved. The chapters seek to bridge the modelling of communication and the modelling of particular scientific domains. In so doing, they seek to throw light on the educational communication that goes on in conceptual learning. Taken together, the chapters in this volume illustrate the diversity and vivacity of research on a relaitively neglected, yet crucially important aspect of education across disciplines: learning to model.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - General
Psychology > Cognitive Psychology & Cognition
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805840643
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
352
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
22.91 x 16.71 x 2.46
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"It is thus refreshing to see an edited collection that deals explicitly with cognitive science and education. This collection, which stems from a conference held in Corsica in 1999, consists of a mix of chapters that apply cognitive science approaches to the understanding of learning in a variety of scientific domains and chapters that present and assess different computer-assisted learning environments."
—American Journal of Psychology

Contents: Preface. Part I: Coordinating Representations. K. Stenning, J.G. Greeno, R. Hall, M. Sommerfeld, M. Wiebe, Coordinating Mathematical With Biological Multiplication: Conceptual Learning as the Development of Heterogeneous Reasoning Systems. J. Vince, A. Tiberghien, Modeling in Teaching and Learning Elementary Physics. J.R. Frederiksen, B.Y. White, Conceptualizing and Constructing Linked Models: Creating Coherence in Complex Knowledge Systems. Part II: Provoking More Effective Modeling. R. Luckin, B. du Boulay, Construction and Abstraction: Contrasting Methods of Supporting Model Building in Learning Science. Z. Fund, Cognitive Support in Computerized Science Problem Solving: Eliciting External Representation and Improving Search Strategies. A. Bouwer, V.B. Machado, B. Bredeweg, Interactive Model-Building Environments. S. Bull, V. Dimitrova, P. Brna, Enhancing Reflective Modeling Through Communicative Interaction in Learning Environments. Part III: Collaboration and Language. P. Brna, M. Burton, Modeling the Modelers: Communicating About Content Through Shared External Representations. K. Lund, Teachers' Explanations of Students' Collaborative Modeling Activities. D. Alamargot, J. Andriessen, The "Power" of Text Production Activity in Collaborative Modeling: Nine Recommendations to Make a Computer-Supported Situation Work. M. Baker, Argumentative Interactions, Discursive Operations, and Learning to Model in Science.

Paul Brna, Michael Baker, Keith Stenning, Anfree Tiberghien

Brna, Paul PAUL BRNA is Reader in Interactive Learning System... więcej >
Baker, Michael MICHAEL BAKER is the Regional History Curator at M... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia