• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Role of Communication in Business Transactions and Relationships » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Role of Communication in Business Transactions and Relationships

ISBN-13: 9783631549711 / Angielski / Miękka / 2007 / 462 str.

Michael B. Hinner
The Role of Communication in Business Transactions and Relationships Michael B. Hinner   9783631549711 Peter Lang AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Role of Communication in Business Transactions and Relationships

ISBN-13: 9783631549711 / Angielski / Miękka / 2007 / 462 str.

Michael B. Hinner
cena 670,01
(netto: 638,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 521,66
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Peter Lang AG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783631549711
Rok wydania:
2007
Numer serii:
000347777
Ilość stron:
462
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Contents: Michael B. Hinner: General Introduction: Some Thoughts on Perceiving Business Transactions and Relationships - Charles R. Berger: Transparent and Opaque Communication: Coping with Uncertainty in Message Production and Processing - Edward T. Hall: Beyond Culture: Context and Meaning - Peter Bull: What Is Skilled Interpersonal Communication - Arthur B. VanGundy: The Care and Framing of Strategic Innovation Challenges - Timothy G. Plax/Louis F. Cecchi: Manager Decisions Based on Communication Facilitated in Focus Groups - Debbie D. DuFrene/Carol Lehman: The Role of Communication in Work Team Success - Angela Trethewey/Steve Corman: Anticipating K-Commerce: E-Commerce, Knowledge Management, and Organizational Communication - Theodore A. Avtgis/Andrew S. Rancer: The Theory of Independent-Mindedness: An Organizational Theory for Individualistic Cultures - Sarah J. Tracy: Becoming a Character for Commerce: Emotion Labor, Self-Subordination, and Discursive Construction of Identity in a Total Institution - Yasmin Gopal/Srinivas Melkote: New Work Paradigms? Implications for Communication and Coordination in Cross Cultural Virtual Teams - Radhika Gajjala: Shifting Frames: Race, Ethnicity, and Intercultural Communication in Online Social Networking and Virtual Work - Jensen Chung/Guo-Ming Chen: The Relationship between Cultural Context and Electronic-Mail Usage - Marco Yzer/Martin Fishbein/Joseph N. Cappella: Using Behavioral Theory to Investigate Routes to Persuasion for Segmented Groups: A Case Study of Adolescent Drug Use - Joseph Turow: Audience Construction and Culture Production: Marketing Surveillance in the Digital Age - Oscar H. Gandy, Jr./Zhan Li: Framing Comparative Risk: A Preliminary Analysis - Dirk Gibson: The Product Recall Blame Game: Public Relations Solutions for Product Recall Failures - Hui Zhang/Mei Zhong: Dynamics between Good Relation and Halo Effect in Crisis Management - Barbara Mueller: Ethics and Beyond: Corporate Social Responsibility and Doing Business in the Global Marketplace - Joseph Woelfel/N. J. Stoyanoff: The Galileo System: A Rational Alternative to the Dominant Paradigm for Social Science Research.

The Editor: Michael B. Hinner was born in Germany and grew up in the USA where he studied Anthropology, Comparative Studies, English, German, History, and Linguistics at the State University of New York at Stony Brook and Law at St. John's University, School of Law. He teaches Business English, Business Communication, and Intercultural Communication at the TU Bergakademie Freiberg and Dresden International University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia