• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Rise of Collaborative Consumption on the Example of Couchsurfing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Rise of Collaborative Consumption on the Example of Couchsurfing

ISBN-13: 9783656189190 / Angielski / Miękka / 2012 / 28 str.

Markus Karmann
The Rise of Collaborative Consumption on the Example of Couchsurfing Markus Karmann 9783656189190 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Rise of Collaborative Consumption on the Example of Couchsurfing

ISBN-13: 9783656189190 / Angielski / Miękka / 2012 / 28 str.

Markus Karmann
cena 152,09
(netto: 144,85 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 152,09
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Research Paper (undergraduate) from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, Northeastern University of Boston, language: English, abstract: The objective of this paper is to analyze the emergence and the characteristics of collaborative consumption. Moreover, this paper examines the causes and underlying motivations for using Couchsurfing as one particular form of collaborative consumption by focusing on consumers. Lastly, we will provide potential implications of this trend for commercial organizations. In recent years economic life has changed more radically than in the past century altogether. Consumers and firms are getting away from the typical capitalistic principle of "buyers" and "sellers." The new economies are rather defined by "users" and "suppliers." Ownership, which was the underlying principle of decades of capitalism is not desirable anymore as it is "(..) considered outdated and out of place (..)" (Rifkin 2000, p. 5). Nowadays, firms are outsourcing and leasing cars, electronics and even people. It is just not important to own things anymore, but simply to have access to resources. Product life-cycles are becoming shorter and shorter and especially electronic goods are almost outdated shortly after their release. Therefore, companies need to be flexible and react quickly. The principle of ownership can just not fulfil the requirements of an ever-changing and fast-paced economy (Rifkin 2000). While consumers are still more reluctant towards this trend, they are picking up on it. Car-sharing or bike-sharing, for example, is becoming more and more popular in order to (simply) save money and thus replace traditional ways of just buying goods. Furthermore, people are increasingly aware of their (negotiation) power. Groupon, for instance, is only able to offer all these "blockbuster discounts" because there is a huge mass of people behind (it) to "negotiate" big

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656189190
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
28
Waga:
0.07 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia