• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Rise and Decline of the British Motor Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Rise and Decline of the British Motor Industry

ISBN-13: 9780521552837 / Angielski / Twarda / 1995 / 156 str.

Roy A. Church (University of East Anglia)
The Rise and Decline of the British Motor Industry Roy A.  Church (University of East Anglia) 9780521552837 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Rise and Decline of the British Motor Industry

ISBN-13: 9780521552837 / Angielski / Twarda / 1995 / 156 str.

Roy A. Church (University of East Anglia)
cena 366,01 zł
(netto: 348,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 266,98 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book is a concise and lucid review of the strengths and weaknesses of the British motor industry during the one hundred years since its foundation. Placing the industry firmly in a European context, the author first assesses its achievements before 1960, and then tests the various explanations that have been offered to explain its decline in the past thirty years. He examines the role of government, of the trade unions, of management and of the multinationals, all of which have been seen as major players in the industry's demise.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Transportation > Automotive - General
Business & Economics > Historia ekonomii
History > Europe - Great Britain - General
Wydawca:
Cambridge University Press
Seria wydawnicza:
New Studies in Economic and Social History
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780521552837
Rok wydania:
1995
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
Revised
Numer serii:
000016458
Ilość stron:
156
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
21.621.6 x 14.021.6 x 14.0 x 1
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"Church's book, like others in this series, is aimed primarily at students and secondarily at their teachers. ...anyone seeking an introduction to the British motor industry and a guide to further reading will find Church's book an excellent place to start." Robert Casey, Technology and Culture

Acknowledgements; Themes; Part I. The Origins of British Pre-eminence in Europe: 1. The rise of the British motor industry before 1914; 2. War and its aftermath: gains and losses; 3. The framework of protection: demand at home and overseas; 4. Fordism and the British system; 5. The dynamics and limitations of 'personal capitalism'; 6. Fordism and the British approach to markets and marketing; 7. Debilitating environment: structures and strategies; Part II. The Roots of Decline: 8. Postwar pre-eminence: attainment and erosion; 9. Private investment and public policies: government and industry; 10. Manufacturing systems: management and labour; 11. The role of organised labour: strikes and productivity; 12. Industrial relations: Fordism and post-Fordism; 13. Fordist structure and strategy: the managerial organisation; 14. Industrial structure, organisation and corporate culture: the origins and performance of BMC; Part III. The Vicissitudes and Collapse of a 'National Champion': 15. Anatomy of a merger: the rise of British Leyland; 16. The effects of merger; 17. British Leyland's productivity dilemma: markets and productivity; 18. The nationalised champion: policies and personalities; 19. From nationalisation to privatisation; 20. Globalisation and the role of multinationals; 21. Explaining decline; Bibliography; Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia