• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Right Sensory Mix: Decoding Customers' Behavior and Preferences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Right Sensory Mix: Decoding Customers' Behavior and Preferences

ISBN-13: 9783662637944 / Angielski / Twarda / 2022 / 388 str.

Diana Derval
The Right Sensory Mix: Decoding Customers' Behavior and Preferences Diana Derval 9783662637944 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Right Sensory Mix: Decoding Customers' Behavior and Preferences

ISBN-13: 9783662637944 / Angielski / Twarda / 2022 / 388 str.

Diana Derval
cena 301,18
(netto: 286,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 289,13
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Management Science
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Psychology > General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Management for Professionals
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783662637944
Rok wydania:
2022
Wydanie:
2021
Numer serii:
000424298
Ilość stron:
388
Waga:
0.66 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Magnetic Sense, AI, and the Future of Mobility.- 2. Taste, Product Preferences, and the Future of Shopping.- 3. Polarized Light, Space Exploration, and the Future of Luxury.- 4. Colors, the Microbiome, and the Future of Beauty.- 5. Space and Time Perception, XR, and the Future of Communication.- 6. Sense of Motion, eSports, and the Future of Entertainment.- 7. Sense of Smell, Biomarkers, and the Future of Health.- 8. Sense of Status, Serious Gaming, and the Future of Work.- 9. Sense of Touch, Vibration, and the Future of Human Experience (HX).- 10. Sound and Voice Perception, IoT, and the Future of Living.

Prof. Diana Derval, PhD, EMBA, is the chair of DervalResearch and a pioneer at decoding human behavior and preferences with biosciences. Harvard Business Review contributor, award-winning author, patented inventor, and social entrepreneur, Diana turns fascinating neuroscientific breakthroughs into powerful predictive tools and helped Fortune 500 firms including L'Oréal and Philips accelerate their development with a focus on planet and people-friendly products and experiences.

Why do some people drink black coffee and others stick to tea? Why do some people prefer competitors’ products? Why do we sell less in this country? Many companies fail to acknowledge and analyze disparities observed among customers and simply put them down to culture or emotion. New neuroendocrinological research proves that people are rational: They just have a different biological perception of the same stimulus! Their preferences, behavior, and decisions are strongly influenced by the hundreds of millions of sensors monitoring their body and brain. People with more taste buds are for example sensitive to bitterness and are more likely to drink their coffee with sugar or milk, or to drink tea.

After reading the book, executives will be able to:

·        Decode people’s behavior and preferences scientifically

·        Design the right sensory mix (in terms of color, shape, depth, taste, smell, texture, sound, and more)

·        Shape attractive products and services for every local market

·        Devise immersive experiences for each persona

·        Combine smart sensors and human senses in a powerful and ethical way

·        Systematically increase the innovation adoption rate

·        Invent planet and people-friendly futures

Berry-AMA Book Prize Finalist!

“Diana Derval has written the best book that I have seen on the critical role of the five senses in determining our brand preferences.  Her writing is lively, full of relevant case studies, and rich in insights.  No marketing department or new product department must proceed without first reading this book.”-  Philip Kotler, S.C. Johnson & Son Professor of International Marketing, Kellogg School of Management

Prof. Diana Derval, PhD, EMBA, Chair of DervalResearch, contributor for Harvard Business Review, social entrepreneur, and patented inventor, is a pioneer at decoding human preferences and behavior with biosciences.





Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia