• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Restaurant Managers' and Waiters' Guide Book: How to be a Great Server, Handle Difficult Customers, Earn Big Tips & Keep Your Sanity! » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Restaurant Managers' and Waiters' Guide Book: How to be a Great Server, Handle Difficult Customers, Earn Big Tips & Keep Your Sanity!

ISBN-13: 9780692848616 / Angielski / Miękka / 2017 / 100 str.

James Caldwell; Patrick Caldwell; Michael Rathke
The Restaurant Managers' and Waiters' Guide Book: How to be a Great Server, Handle Difficult Customers, Earn Big Tips & Keep Your Sanity! Caldwell, Patrick 9780692848616 Orange Brothers, Inc. - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Restaurant Managers' and Waiters' Guide Book: How to be a Great Server, Handle Difficult Customers, Earn Big Tips & Keep Your Sanity!

ISBN-13: 9780692848616 / Angielski / Miękka / 2017 / 100 str.

James Caldwell; Patrick Caldwell; Michael Rathke
cena 60,00
(netto: 57,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 60,00
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Have you noticed that ordinary human beings often turn into extremely impolite and rude characters once they step inside a restaurant?
They can become extraordinarily messy, demanding, cheap - don't want to tip, and yes, they can even become very creative, wanting to substitute everything on the menu Does this sound familiar?
We feel your pain With thousands of hours and decades of experience in the food service industry we know how it goes, so we created this guide to share the secrets for making your customers' experience positive while helping you earn big tips and keeping your sanity.
Discover:
- How to handle difficult customer more easily
- The importance of teamwork with staff members and how to encourage this
- How to make customers feel at ease and special
- Ways to stay upbeat, optimistic, and motivated
- Seven of the most challenging customer types and how to successfully and gracefully deal with them
You'll also get insider advice as well as insightful and entertaining anecdotes to help you excel in any restaurant environment. This book is a must for restaurant management wanting to up their game, waiters wanting to take their profession to the next level, and anyone involved in the food service management business who would like more success in the restaurant business.
Note: ten percent of each book's profit is given to charity.
Order your copy today

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Food Industry
Wydawca:
Orange Brothers, Inc.
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780692848616
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
100
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.53
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia