• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Relationship Marketing of Nike » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Relationship Marketing of Nike

ISBN-13: 9783656421320 / Niemiecki / Miękka / 2013 / 24 str.

Christian Munch
The Relationship Marketing of Nike Christian Munch 9783656421320 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Relationship Marketing of Nike

ISBN-13: 9783656421320 / Niemiecki / Miękka / 2013 / 24 str.

Christian Munch
cena 145,68
(netto: 138,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 145,27
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Sheffield Hallam University, Sprache: Deutsch, Abstract: According to Godson (2011), relationship marketing is a "marketing approach that is based on networks, interactions and relationships." Morgan and Hunt (1994) propose that relationship marketing includes all marketing activities that aim at establishing, developing and maintaining successful relational exchanges. Gummesson (2008) defines relationship marketing as marketing that is "based on interactions within networks of relationships." In line with the previous, Kotler (2011) delineates relationship marketing as having multifarious relationships with marketing partners. Within the last two decades relationship marketing has become a widely accepted marketing paradigm (Finne and Gronroos, 2009) but It is debatable whether relationship marketing is a fundamentally new marketing approach or if it has been part of the traditional marketing theory all along (Payne, 1995). Godson (2011) points out that the main aim of relationship marketing is the development and maintenance of long term relationships with all stakeholders of a business. The most important stakeholder for most businesses is the customer. Against the backdrop of an increasingly competitive business environment, companies are forced to keep their customers loyal, ensure their satisfaction and find out as much as possible about them (Kotler, 2011). Truly loyal customers are less price sensitive, more likely to give referrals and more responsive to promotion & communication campaigns (Godson, 2009). Hence, a company's profitability and its ability to retain customers are positively linked (Reichheld, 1996). Instead of merely focusing their marketing activities on the acquisition of new customers, companies need to balance between customer retention and acquisition (Godson, 2

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783656421320
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
24
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.15
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia