• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Relational Company: Responsibility, Sustainability, Citizenship » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Relational Company: Responsibility, Sustainability, Citizenship

ISBN-13: 9783039119400 / Angielski / Miękka / 2009 / 188 str.

Josep M. Lozano
The Relational Company: Responsibility, Sustainability, Citizenship Zsolnai, Laszlo 9783039119400 Lang, Peter, AG, Internationaler Verlag Der W - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Relational Company: Responsibility, Sustainability, Citizenship

ISBN-13: 9783039119400 / Angielski / Miękka / 2009 / 188 str.

Josep M. Lozano
cena 307,60
(netto: 292,95 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 305,22
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Recent years have seen a great debate and much progress in corporate social responsibility (CSR). Headway has been made in the development of the CSR agenda and the dissemination of management models. All these advances have been accompanied by an ideological debate that paradoxically always leads to a call for greater clarification of what is meant by CSR. This book stands at this crossroads. It can be seen as a chronicle and at the same time a synthesis of this whole debate. Yet ultimately it proposes a way of understanding CSR and a way of approaching it, and as such also takes sides in the debate. By making a distinction between social action, corporate social responsibility, the responsible and sustainable company and the relational company, the author clarifies the various ways of approaching the relationship between business and society, and opts for the expression relational company as a reference framework for providing insight into the new role that the company can play in contemporary society, linked to the idea of citizenship. From this perspective, the author offers a re-reading of fundamental issues for business management such as the stakeholder relationship, the development of organizational values and ethics, accountability, and the meaning of success in business."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Political Science > General
Social Science > General
Wydawca:
Lang, Peter, AG, Internationaler Verlag Der W
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783039119400
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
188
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Towards the Relational Company - Corporate Social Responsibility: A Polyphonic Reality, a Social Construction - From Corporate Social Responsibility (CSR) to the Responsible and Sustainable Company (RSC) - The Relational Company: An Interpretation in Terms of Citizenship - The Relational Company: Managing Stakeholder Relationships or Building Stakeholder Relationships? - Organizational Ethics, Values and Citizenship - The Successful Company: Understanding Accountability.

The Author: Josep M. Lozano is Professor in the Department of Social Sciences at ESADE and Senior Researcher in CSR at the ESADE Institute for Social Innovation. His areas of interest are: CSR and business ethics; organizational values and leadership; and spirituality, human quality and management. His publications in English include Ethics and Organizations, Understanding Business Ethics as a Learning Process and Governments and Corporate Social Responsibility (which has also been translated into Chinese).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia