• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Real Toy Story: Inside the Ruthless Battle for America's Youngest » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Real Toy Story: Inside the Ruthless Battle for America's Youngest

ISBN-13: 9781451646139 / Angielski / Miękka / 2013 / 272 str.

Eric Clark
The Real Toy Story: Inside the Ruthless Battle for America's Youngest Eric Clark 9781451646139 Free Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Real Toy Story: Inside the Ruthless Battle for America's Youngest

ISBN-13: 9781451646139 / Angielski / Miękka / 2013 / 272 str.

Eric Clark
cena 68,38
(netto: 65,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 68,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The American toy business is massive, world dominating, cutthroat, exciting, and increasingly willing to sacrifice our kids in its frantic rush for profit. And yet, for all its rapaciousness, the industry is in the business of delighting and fascinating our children. Toys are one of the most emotive subjects in the world. We all remember our own toys; we care desperately about those we choose for our kids, knowing these objects help shape children's lives. They are also a constantly newsworthy item: every Christmas, which toys are hot -- and the scramble by parents to grab them before the stores are empty -- is front-page and TV bulletin news.

"The Real Toy Story" tells the tales of these toys and of the vast, world-dominating $22 billion American industry that creates them. The rewards for success are enormous: a top toy can earn billions -- H. Ty Warner shot into "Forbes's" World's Richest People list with his creation of Beanie Babies. The price of failure is just as huge -- the battlefield is littered with the corpses of once-successful toy companies whose multimillion-dollar gambles did not pay off.

It is a world of contrasts. "The Real Toy Story" looks at both sides: at Slinky, Elmo, Barbie, Transformers, and their creators, but also at the dark side of an industry that leads the way in cold-blooded marketing targeted at children. Parents will want to learn about how this seemingly benign industry exploits, sometimes surreptitiously, the many new media: cable television, the internet, CD-ROMs, sometimes even invading the playgrounds to peddle their wares to unsuspecting young people.

Perhaps more disturbingly, this hard-hitting book examines the vast gap between the cuddly image of toys and how almost all toys destined for America are actually produced in China under sweatshop conditions.

Today the toy industry is in the midst of rapid change. Tapping into the concern millions of adults have about the toys they choose for the children in their lives, this riveting expose is essential reading for everyone who cares about kids.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Industries - General
Wydawca:
Free Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781451646139
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
272
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
22.91 x 15.19 x 1.73
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Clark, Eric Eric Clark, acclaimed investigative journalist for... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia