• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Psychology of Learning Science » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Psychology of Learning Science

ISBN-13: 9780805806687 / Angielski / Twarda / 1991 / 280 str.

Shawn M. Glynn;Bruce K. Britton;Russell H. Yeany
The Psychology of Learning Science Shawn M. Glynn Bruce K. Britton Russell H. Yeany 9780805806687 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Psychology of Learning Science

ISBN-13: 9780805806687 / Angielski / Twarda / 1991 / 280 str.

Shawn M. Glynn;Bruce K. Britton;Russell H. Yeany
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Focusing on the teaching and learning of science concepts at the elementary and high school levels, this volume bridges the gap between state-of-the-art research and classroom practice in science education. The contributors -- science educators, cognitive scientists, and psychologists -- draw clear connections between theory, research, and instructional application, with the ultimate goal of improving science teachers' effectiveness in the classroom. Toward this end, explicit models, illustrations, and examples drawn from actual science classes are included.

Focusing on the teaching and learning of science concepts at the elementary and high school levels, this volume bridges the gap between state-of-the-art research and classroom practice in science education. The contributors -- science educators, cognitive scientists, and psychologists -- draw clear connections between theory, research, and instructional application, with the ultimate goal of improving science teachers' effectiveness in the classroom. Toward this end, explicit models, illustrations, and examples drawn from actual science classes are included.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Science > Study & Teaching
Psychology > Developmental - General
Education > General
Wydawca:
Taylor & Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805806687
Rok wydania:
1991
Dostępne języki:
Ilość stron:
280
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents Part I:Frameworks for Learning Science. S.M. Glynn, R.H. Yeany, B.K. Britton, A Constructive View of Learning Science. A.B. Champagne, D.M. Bunce, Learning-Theory-Based Science Teaching. E.L. Smith, A Conceptual Change Model of Learning Science. R. Duit, Students' Conceptual Frameworks: Consequences for Learning Science. Part II:Conceptual Development and Learning Science. J. Stepans, Developmental Patterns in Students' Understanding of Physics Concepts. J.S. Krajcik, Developing Students' Understanding of Chemical Concepts. S. Vosniadou, Conceptual Development in Astronomy. J.J. Mintzes, J.E. Trowbridge, M.W. Arnaudin, J.H. Wandersee, Children's Biology: Studies on Conceptual Development in the Life Sciences. Part III:Methods and Media for Learning Science. M.J. Padilla, Science Activities, Process Skills, and Thinking. S.M. Glynn, Explaining Science Concepts: A Teaching-With- Analogies Model. P.E. Simmons, Learning Science in Software Microworlds.

Shawn M. Glynn, Bruce K. Britton, Russell H. Yeany



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia