• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Processed Spices Products Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Processed Spices Products Industry

ISBN-13: 9783639859959 / Angielski / Miękka / 2015 / 188 str.

Babu R. Rajan
The Processed Spices Products Industry Babu R. Rajan 9783639859959 Scholars' Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Processed Spices Products Industry

ISBN-13: 9783639859959 / Angielski / Miękka / 2015 / 188 str.

Babu R. Rajan
cena 356,56
(netto: 339,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 356,56
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

In the world of real business, it is fairly known that the successful growth of most firms depends upon their ability to expand and realign their products in responses to challenges and opportunities presented by economic, political and social changes. Quick food styles are catching-up fast because of more number of working couples, domestic fuel crisis, non-availability of reliable domestic servants and breaking-up of joint family system. Neither time nor patience to prepare the ingredients and wholesome food in the house itself, the high price of ingredients and ready-mix are also a significant factor responsible for the spectacular increase in the demand for processed spices products. Since the potential for market expansion of the processed spices products are vast and the competition among them is very acute. Unless the firms reduce cost of production, it will be very difficult to survive in the market. Across four p's viz: Product, Place, Price and Promotion available to tackle the competition, processed spices product firms preferred product and strategies to fight it out through product diversification (Product Innovation).

In the world of real business, it is fairly known that the successful growth of most firms depends upon their ability to expand and realign their products in responses to challenges and opportunities presented by economic, political and social changes. Quick food styles are catching-up fast because of more number of working couples, domestic fuel crisis, non-availability of reliable domestic servants and breaking-up of joint family system. Neither time nor patience to prepare the ingredients and wholesome food in the house itself, the high price of ingredients and ready-mix are also a significant factor responsible for the spectacular increase in the demand for processed spices products. Since the potential for market expansion of the processed spices products are vast and the competition among them is very acute. Unless the firms reduce cost of production, it will be very difficult to survive in the market. Across four ps viz: Product, Place, Price and Promotion available to tackle the competition, processed spices product firms preferred product and strategies to fight it out through product diversification (Product Innovation).

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Scholars' Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639859959
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
188
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.09
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

He has completed his doctoral program in Economics at Department of Economics, Bharathidasan University, Tirchy,Tamilnadu. He also published articles in reputed journals, attend several seminars and workshops. His area of specialization is Industrial and Development Economics.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia