• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Principles of Islamic Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Principles of Islamic Marketing

ISBN-13: 9781472460301 / Angielski / Twarda / 2015 / 260 str.

Alserhan, Baker Ahmad
The Principles of Islamic Marketing Alserhan, Baker Ahmad 9781472460301  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Principles of Islamic Marketing

ISBN-13: 9781472460301 / Angielski / Twarda / 2015 / 260 str.

Alserhan, Baker Ahmad
cena 471,16
(netto: 448,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 468,26
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Principles of Islamic Marketing fills a gap in international business literature covering the aspects and values of Islamic business thought. It provides a framework and practical perspectives for understanding and implementing the Islamic marketing code of conduct. It is not a religious book. The Islamic Economic System is a business model adopted by nearly one quarter of the world's population. Baker Alserhan identifies the features of the Islamic structure of International Marketing practices and ethics. Adherence to such ethical practices elevates the standards of behaviour of traders and consumers alike and creates a value-loaded framework for meaningful cooperation between international marketers and their Muslim markets. His book provides a complete guide for an organization when managing its entire marketing function or when customising part of its offering to suit Muslim customers. It addresses the challenges facing marketers involved in business activities with and within Islamic communities, the knowledge needs of academic institutions, and the interest of multinationals keen on tapping the huge Islamic markets. Along the way, Baker Alserhan provides insights into key elements such as, distribution channels, retailing practices, branding, positioning, and pricing; all within the Muslim legal and cultural norms. This second edition brings the book up to date and features a number of new case studies and two additional chapters on Maqasid Al Shariah and the Islamic economy, and a strategic perspective on Islamic marketing and branding.

Kategorie:
Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > International - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781472460301
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
260
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

List of Figures and Tables Preface -- PART I UNDERSTANDING ISLAMIC MARKETING -- Maqasid Al Shariah and the Islamic Economy: An Introduction -- Islamic Business Ideals -- The Islamic Market (Souq) -- PART II THE ISLAMIC MARKETING MIX -- The Islamic Product (Taiyyibat) -- Islamic Pricing Practices -- Islamic Promotions and Promoting to Muslims -- Islamic Logistics (Halal Logistics) -- PART III ISSUES IN ISLAMIC MARKETING -- Muslim Consumer Behaviour -- Islamic Branding: Concepts and Background -- Islamic Branding: Brands as Good Deeds -- Islamic Hospitality -- Islamic Marketing and Branding: A Strategic Perspective -- Index -- List of Figures and Tables Preface -- PART I UNDERSTANDING ISLAMIC MARKETING -- Maqasid Al Shariah and the Islamic Economy: An Introduction -- Islamic Business Ideals -- The Islamic Market (Souq) -- PART II THE ISLAMIC MARKETING MIX -- The Islamic Product (Taiyyibat) -- Islamic Pricing Practices -- Islamic Promotions and Promoting to Muslims -- Islamic Logistics (Halal Logistics) -- PART III ISSUES IN ISLAMIC MARKETING -- Muslim Consumer Behaviour -- Islamic Branding: Concepts and Background -- Islamic Branding: Brands as Good Deeds -- Islamic Hospitality -- Islamic Marketing and Branding: A Strategic Perspective -- Index

Dr Alserhan is the founder of the discipline of Islamic Marketing. He is the founding editor of the International Journal of Islamic Marketing and Branding (Inderscience), the founder and first editor of the Journal of Islamic Marketing (Emerald), the founder and editor of two Arabic journals on the subject. He is founder and Chair of the Global Islamic Marketing Conference, now in its seventh cycle, and he is the CEO of the International Islamic Marketing Association. He is also an associate Professor of Marketing at Qatar University. He previously worked at the United Arab Emirates University, Abu Dhabi University, and as a Credit Specialist for Microsoft European Operation Center, Ireland.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia