• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Pricing Puzzle: How to Understand and Create Impactful Pricing for Your Products » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Pricing Puzzle: How to Understand and Create Impactful Pricing for Your Products

ISBN-13: 9783030507763 / Angielski / Miękka / 2020 / 173 str.

Jan Y. Yang
The Pricing Puzzle: How to Understand and Create Impactful Pricing for Your Products Yang, Jan Y. 9783030507763 Springer Nature Switzerland AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Pricing Puzzle: How to Understand and Create Impactful Pricing for Your Products

ISBN-13: 9783030507763 / Angielski / Miękka / 2020 / 173 str.

Jan Y. Yang
cena 100,60
(netto: 95,81 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 96,35
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The author also presents a number of stories from China, a "price wonderland" in which he, both as a consumer and a pricing consultant, has observed unconventional pricing practices rarely found elsewhere, such as the frequent use of negative prices among tech unicorns, i.e., sellers paying consumers to use their products.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer Nature Switzerland AG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030507763
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Ilość stron:
173
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Oh price - Prelude.- The Power of Choice.- The Color of Pricing.- Good Morning Coffee.- (In)dispensable Spicy Chicken Wings.- Grocery Box in Parts.- Random Thoughts Up in the Air.- Carpe Diem.- The Tale of the Midnight Diner.- The Burden of Fame.- A Pricing Perspective on Double Eleven.- The Premium Mass Product.- A Chilled Coke in Tehran.- We Love Dynamic Pricing.- The Conundrum of Price Cut.- Behind the Scenes of Price Elasticity.- Profit Phobia.- iPricing.- The Milky Solution to a Luxury Problem.- The Coffee Revolution.- The Woes of MUJI.- Why Do We Want Price Inceases.- The Moral of Pricing.- Price in Pieces.- The Pricing Stories Continue.

Jan Y. Yang is the Managing Director at Simon-Kucher & Partners, one of the world's leading consulting firms specializing in pricing, and is in charge of the firm’s China business. He holds a PhD degree in management as well as an MBA degree from WHU - Otto Beisheim School of Management in Germany. Apart from his consulting work, he teaches courses on 'Hidden Champions and Pricing Strategy' for entrepreneurs, executives and business students at leading institutions such as Tsinghua University (China) and Cheung Kong Graduate School of Business (China), among other institutions. 

The price of virtually any product or service can reveal intriguing stories. The author looks back at his own decade-long pricing journey and shares some of the most exciting and insightful pricing stories, allowing readers to see the world from a different angle. From pricing a chilled Coke in Tehran, to iPhone, to explaining the fall of MUJI, this book reveals the rationales behind and outcomes of various pricing strategies. The author also presents a number of stories from China, a "price wonderland" in which he, both as a consumer and a pricing consultant, has observed unconventional pricing practices rarely found elsewhere, such as the frequent use of negative prices among tech unicorns, i.e., sellers paying consumers to use their products.

Structured as a collection of short stories, the book offers a delightful and eye-opening reading experience for business owners, managers, and anyone interested in understanding what prices are, and how pricing works and interacts with us as customers.






Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia