• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Power of the Media in Health Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Power of the Media in Health Communication

ISBN-13: 9781472471536 / Angielski / Twarda / 2016 / 190 str.

Bianca Mitu;Valentina Marinescu
The Power of the Media in Health Communication Bianca Mitu Valentina Marinescu  9781472471536 Ashgate Publishing Limited - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Power of the Media in Health Communication

ISBN-13: 9781472471536 / Angielski / Twarda / 2016 / 190 str.

Bianca Mitu;Valentina Marinescu
cena 730,17
(netto: 695,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Health is a contested concept that has been defined in numerous ways. The media is extremely powerful in promoting health beliefs and in creating role models for contemporary people. The ways in which health is defined or understood can have wide-ranging implications and can have an impact on issues such as health promotion or health literacy. Health presentation in the media has a significant social impact because this type of message is important in changing people's beliefs, attitudes and behaviours relating to health and in promoting health-related knowledge among the target audience. The present volume provides an interdisciplinary and multicultural contemporary approach to the controversial link between medicine and media. The authors that have contributed to this volume analyse the media and medicine from different perspectives and different countries (USA, UK, Portugal, Turkey, Taiwan, Mexico, Estonia, Romania), thus offering a re-positioning of the study of media and medicine. The new perspectives offered by this volume will be of interest to any health communication or media studies student or academic since they bring to light new ideas, new methodologies and new results.

Kategorie:
Nauka, Medycyna
Kategorie BISAC:
Medical > Family & General Practice
Medical > Health Policy
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Ashgate Publishing Limited
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781472471536
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
190
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

’This inspiring collection of essays illustrates the complex, multifaceted relationships between mediated communication and health. The volume is a fine showcase of the different methodologies, disciplines and issues in this fascinating and ever expanding field of research.’ Daniel Biltereyst, Ghent University, Belgium ’Is mass communication responsible for the production of socially accepted images of health and disease, of nutrition practices and the body, of a good life? This lively collection brings a cultural approach to understanding the role of media in the field of health. The book is an invitation to the critical assessment of communication strategies influencing behavioural models.’ Valentina Gueorguieva, Sofia University, Bulgaria ’In an increasingly global and fragmented world, mass media are essential to the social construction of public health problems. This thoughtful book edited by Valentina Marinescu and Bianca Mitu provides research evidence and experts’ perspectives about this decisive role of mass media in defining reality, proposing possible solutions and even being an imperative communication tool for patients and health professionals.’ Carmen Vives-Cases, Alicante University, Spain ’The complexity and dynamism of interrelationships between the use of media, promotion of health and marketing actions requires not only the study of these narrow areas but also an interdisciplinary approach by which certain general tendencies can be noticed. This is an interdisciplinary study which enlists the cooperation of a range of researchers from different parts of the world and disciplines, and analyses various aspects of the use of media in health communication.’ Maria Marczewska-Rytko, Maria Curie-SkÅ‚odowska University, Poland

Valentina Marinescu, University of Bucharest, Romania and Bianca Mitu, University of Huddersfield, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia