• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Power of New Urban Tourism: Spaces, Representations and Contestations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Power of New Urban Tourism: Spaces, Representations and Contestations

ISBN-13: 9780367555399 / Angielski / Twarda / 2021 / 270 str.

Claudia Ba; Sybille Frank; Claus Müller
The Power of New Urban Tourism: Spaces, Representations and Contestations Ba, Claudia 9780367555399 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Power of New Urban Tourism: Spaces, Representations and Contestations

ISBN-13: 9780367555399 / Angielski / Twarda / 2021 / 270 str.

Claudia Ba; Sybille Frank; Claus Müller
cena 701,49
(netto: 668,09 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 680,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book explores new forms of tourism in urban areas with their social, political, cultural, architectural and economic implications. By investigating various showcases of New Urban Tourism, the book offers insights into power relations and connections between tourism and cityscapes in various socio-spatial settings around the world.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Contemporary Geographies of Leisure, Tourism and Mobility
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367555399
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000331807
Ilość stron:
270
Waga:
0.57 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.75
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. The Power of New Urban Tourism: An Introduction. Part I: Consuming the City: New Urban Tourism in Urban Centres and Metropolitan Peripheries. 2. Bohemia and the New Urban Tourism. 3. "Tourist Platformisation": New Urban Tourism in Milan. 4. Peer-to-Peer Tourist Accommodation and its Impact on the Local Housing Market in Berlin Neighbourhoods. 5. Redefining a Mature Destination as a Low-Cost Neighbourhood: Relations Between Socio-Spatial Segregation in Torremolinos and Urban Tourism in Malaga, Spain. 6. Tourism in a Peripheral Territory in the Metropolitan Area of Lisbon: The Case of Almada. Part II: Protest and Frictions: Contesting New Urban Tourism. 7. Sustaining a Political System: New Urban Tourism in Cuba and Related Conflicts. 8. Embattled Consumptionscape of Tourism: Networked Urban Contention Against Inbound Tourist Shoppers in Hong Kong. 9. Between Political Protest and Tourism Gentrification: Impacts of New Urban Tourism in Hamburg’s Schanzenviertel. 10. The Empty Boxes of Venice: Overtourism—Conflicts, Politicisation and Activism. 11. Powerful Ways of (not) Knowing New Urban Tourism Conflicts: Thin Problematisation as Limitation for Tourism Governance in Berlin. Part III: Representations and Identities: Hopes and Challenges for New Urban Tourism. 12. Shock of the New: The Rhetoric of Global Urban Tourism in the Rebuild of Christchurch, New Zealand. 13. New Urban Tourism in the Post-Conflict City: Sharing Experiences of Violence and Peace in West Belfast. 14. The Race, Class and Gender of Websites: Marketing and Mythologising Urban Africa Online. 15. New Urban Tourism and the Right to Complain: Tourism as a Catchall for Urban Problems. 16. Science Driven Mobility as a Form of New Urban Tourism: Insights from Student and Research Internationalisation in Lund, Sweden. Part IV: Concluding Remarks. 17. So, what is new about New Urban Tourism?



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia