• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Political Power of Business: Structure and Information in Public Policy-Making » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Political Power of Business: Structure and Information in Public Policy-Making

ISBN-13: 9781138011403 / Angielski / Miękka / 2014 / 192 str.

Patrick Bernhagen
The Political Power of Business: Structure and Information in Public Policy-Making Patrick Bernhagen 9781138011403 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Political Power of Business: Structure and Information in Public Policy-Making

ISBN-13: 9781138011403 / Angielski / Miękka / 2014 / 192 str.

Patrick Bernhagen
cena 222,03
(netto: 211,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book analyzes the influence of business in democratic politics. Advice from business actors regularly carries more weight with policymakers than other interests because it refers to the core of the state-market nexus in democratic capitalism: the consequences for voters and policymakers of harming business and the economy. The book examines the resulting informational and structural constraints on public policymaking and their strategic use by business lobbyists. While the role of information is frequently acknowledged in studies on business political influence, very few empirical analyses of its strategic use exist. This book outlines a theoretical model of the role of information and its asymmetric supply for business actors' ability to influence policy. Focusing on banking regulation and environmental politics, the informational-structural view of business power is evaluated empirically in a cross-national, multi-level research design involving case studies as well as quantitative analyses of elite survey data and policy outcomes in advanced capitalist democracies.Patrick Bernhagen suggests that, while democracy in capitalist society is vulnerable to a pro-business policy bias, better informed policymakers can redress the balance of power with business and improve on bringing policies in line with public preferences. His analysis identifies the institutional and behavioural factors affecting business' informational power. The Political Power of Business will be of particular interest to students and researchers of political science, policymaking and business studies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Government & Business
Political Science > Public Policy - Economic Policy
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Comparative Politics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138011403
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000263084
Ilość stron:
192
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Introduction  2. Groups, Institutions, Networks, Ideology, or Structural Dependence: What Drives Business Power?  3. An Informational–Structural Model of Business Power  4. Two Real-World Signalling Games  5. Reputation and Informativeness in Lobbying  6. Structure, Information, and Environmental Regulation  7. Conclusions: Information, Structure, and the Prospects for Democracy under Capitalism

Patrick Bernhagen is Lecturer at the Department of Politics and International Relations, University of Aberdeen, UK.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia