• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Political Marketing Game » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Political Marketing Game

ISBN-13: 9780230537774 / Angielski / Twarda / 2011 / 259 str.

Jennifer Lees-Marshment
The Political Marketing Game Jennifer Lees-Marshment 9780230537774 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Political Marketing Game

ISBN-13: 9780230537774 / Angielski / Twarda / 2011 / 259 str.

Jennifer Lees-Marshment
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The Political Marketing Game identifies what works in political marketing, drawing on 100 interviews with practitioners. It also shows that authenticity, values and vision are as much a part of a winning strategy as market-savvy pragmatism.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Ideologies - Democracy
Political Science > Comparative Politics
Political Science > Political Process - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230537774
Rok wydania:
2011
Wydanie:
2011
Ilość stron:
259
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
21.59 x 14.48 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'The Political Marketing Game by Jennifer Lees-Marshment is about as thorough an analysis of a discipline, regarded as much an art as it is a science, that one could ever hope for...Lees-Marshment combines 100 interviews (over 5 years of research, across 5 western liberal democracies) of heavy weight political marketing practitioners with her keen understanding of the wealth of existing academic literature on the subject. Undoubtedly, the highlights of the book are the musings of communication directors, political representatives, pollsters and strategists including (amongst many others) Alastair Campbell, Iain Duncan Smith and Philip Gould, on their various electoral battles...This is a hugely informative study on an important field that is changing and developing at an extraordinary rate.'

Progress magazine

'The Political Marketing Game: 'Drawing on insights gleaned from an extensive range of interviews, Lees-Marshment's monograph is packed full of fascinating reflections from practitioners...each chapter ends with a series of tables listing the dos and don'ts...packed full of practical advice, this book will be a bible for political operatives to be kept close at hand for frequent reference.'

Political Studies Review

'Lees-Marshment offers sagacious views on, inter alia, the importance of investing in detailed research and acting on the uncomfortable findings, building and maintaining a strong political organisation, providing vision and principle, and offering clear, simple and deliverable pledges...her book provides a wealth of insights into political marketing and merits a place on the bookshelves of political scientists as well as practitioners.'

Tim Haughton, Birmingham University, UK

Introduction Analyzing the Market Strategic Development Leading Responsively Marketing the Party Communicating Managing Delivery Marketing Democratically Conclusion: Political Marketing, Democracy and Partnership Academic References Practitioner Interview References

JENNIFER LEES-MARSHMENT Senior Lecturer at Auckland University, New Zealand. Her books include Political Marketing and British Political Parties (2001 and 2008), The Political Marketing Revolution (2004), Political marketing: principles and applications (2010) and Global Political Marketing (2010).

Lees-Marshment, Jennifer Jennifer Lees-Marshment is Founding Director for t... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia