• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Political Economy of City Branding » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Political Economy of City Branding

ISBN-13: 9780415859455 / Angielski / Twarda / 2014 / 216 str.

Ari-Veikko Anttiroiko
The Political Economy of City Branding Ari-Veikko Anttiroiko 9780415859455 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Political Economy of City Branding

ISBN-13: 9780415859455 / Angielski / Twarda / 2014 / 216 str.

Ari-Veikko Anttiroiko
cena 728,68
(netto: 693,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Globalization affects urban communities in many ways. One of its manifestations is increased intercity competition, which compels cities to increase their attractiveness in terms of capital, entrepreneurship, information, expertise and consumption. This competition takes place in an asymmetric field, with cities trying to find the best possible ways of using their natural and created assets, the latter including a naturally evolving reputation or consciously developed competitive identity or brand. The Political Economy of City Branding discusses this phenomenon from the perspective of numerous post-industrial cities in North America, Europe, East Asia and Australasia. Special attention is given to local economic development policy and industrial profiling, and global city rankings are used to provide empirical evidence for cities' characteristics and positions in the global urban hierarchy. On top of this, social and urban challenges such as creative class struggle are also discussed. The core message of the book is that cities should apply the tools of city branding in their industrial promotion and specialization, but at the same time take into account the special nature of their urban communities and be open and inclusive in their brand policies in order to ensure optimal results. This book will be of interest to scholars and practitioners working in the areas of local economic development, urban planning, public management, and branding.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Business Development
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Advances in Regional Economics, Science and Policy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415859455
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000468722
Ilość stron:
216
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.37 x 16.0 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction  2. Challenges of Globalization  3. Global Urban Hierarchy and Asymmetry  4. Underlying Dynamics: City attraction hypothesis  5. Living in a Branded World  6. City Branding as a Strategic Tool  7. Economic Profiles of Post-Industrial Cities  8. From Win-Win Situation to Creative Class Struggle  9. New Paradigm for Urban Management  10. Conclusion

Ari-Veikko Anttiroiko is Adjunct Professor in the School of Management at the University of Tampere, Finland. His research areas include local governance, global intercity competition, e-government, public sector innovations, and high-tech centre research.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia