• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Pocketbook of Audience Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Pocketbook of Audience Research

ISBN-13: 9781032325132 / Twarda / 2023 / 208 str.

Linda Kopitz
The Pocketbook of Audience Research Linda Kopitz 9781032325132 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Pocketbook of Audience Research

ISBN-13: 9781032325132 / Twarda / 2023 / 208 str.

Linda Kopitz
cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Focusing on qualitative methods, The Pocketbook of Audience Research uses contemporary, global television and cross-media examples to explain essential approaches to audience research and outline how they can be employed.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9781032325132
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
208
Wymiary:
21.6 x 13.8
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"The Pocketbook of Audience Research is a page turner which will really help a lot of audience researchers. A fun, empowering, creative, and interesting binge pocketbook!"

Sofie Van Bauwel

Part I CROSS-MEDIA EVERYDAY MEANING-MAKING  1. INTRODUCTION. Audience research and the cross-media reality of post-television  2. USEFUL (KEY) THEORETICAL TERMS: Reconceptualizing audience research for deeply mediatized societies  Part II METHODS WITH METHOD: A METHODIC OVERVIEW OF ENGAGING WITH AUDIENCES  3. AUDIENCE RESEARCH: Methods of Data Collection and Data Analysis Need One Another ❤  4. ETHNOGRAPHY: Or: How to understand the Value of Presence with Mariam Yassein  5. AUDIENCE-LED ANALYSIS: Or: on how to be invited ‘in’  6. VISUAL ANALYSIS. Or: How images and words ‘mean’ together  7. THEORIZATION: Or: How to get from data to theory  Part III CASE STUDIES: METHODS IN ACTION  8. DISCOURSE ANALYSIS IN PRACTICE: Private Attraction, Public (Dis)Approval? Negotiating what to make of Netflix’s You  9. DATA ANALYSIS IN PRACTICE. Data-Scraping Meets the Regency Era: Bridgerton Commentary on YouTube with Clair Richards  10. COLLABORATIVE AUTOETHNOGRAPHY IN PRACTICE. “You knock on my door”: An Insider-Outsider View of Turkish Soap Operas and Fan Labour  11. MEDIA DISCOURSE ANALYSIS IN PRACTICE. Aren’t We Friends Anymore? Watching and Rewatching the Sitcom  12.  ETHNOGRAPHY VERSUS FOCUS GROUP RESEARCH IN PRACTICE. Sports Talk: Watching, Feeling and Connecting  13. VISUAL ANALYSIS IN PRACTICE. Working through, laughing on: Pandemic politics, Cultural Citizenship and Action Heroes  14. THE LONG INTERVIEW IN PRACTICE: Looking back: Remembering favorite teen television shows with Erinn Rövekamp  15 Afterthought

Joke Hermes is a Dutch media and cultural studies researcher. She has published widely on popular culture, audience research and feminist analysis of gender and diversity. Currently, she is a Professor of Practice-based Research in Media, Culture and Citizenship at Inholland University; she teaches media studies at the University of Amsterdam. She was founding editor of the European Journal of Cultural Studies. Her most recent book is Cultural Citizenship and Popular Culture: The Art of Listening.

Linda Kopitz combines her professional experience as a creative director with her academic research on technology and everyday meaning-making. Her PhD research – situated between urban studies and media studies – explores the entanglement between real and virtual environments in sustainable architecture. As an interdisciplinary and practice-based scholar, she currently works as a Lecturer in Cross-Media Culture in Germany and The Netherlands. In parallel, she continues her professional work, with a specific focus on the sensory dimensions of communication.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia