• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Persuasive Power of Rhetorical Website Design » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Persuasive Power of Rhetorical Website Design

ISBN-13: 9783639084290 / Angielski / Miękka / 2008 / 232 str.

Tsai-Shin Fong
The Persuasive Power of Rhetorical Website Design Tsai-Shin Fong 9783639084290 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Persuasive Power of Rhetorical Website Design

ISBN-13: 9783639084290 / Angielski / Miękka / 2008 / 232 str.

Tsai-Shin Fong
cena 354,20 zł
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

An important issue related to e-commerce is what factors will enhance consumer loyalty to a website. To date there is not much empirical research that has been conducted on loyalty issues in the Internet shopping environment. The author demonstrates the importance of rhetorical design elements in a website on customer loyalty. The goal of e-commerce is to persuade consumers to come back often, and stay longer. In fact, this is a necessity to increase and drive profits. The rhetorical framework proposes that the more persuasive elements companies can offer through the visual display of their website, the more loyalty will be increased resulting in more frequent visits, repeat purchases, and go here word-of-mouth referrals. This book amplifies our understanding about the visual impact of design elements on website design and also offers online companies a model to create a persuasive site environment for online shoppers. This rhetorical approach will help online marketers, managers and website designers make the best design, and operational decisions for effective e-commerce implementation."

An important issue related to e-commerce is what factors will enhance consumer loyalty to a website. To date there is not much empirical research that has been conducted on loyalty issues in the Internet shopping environment. The author demonstrates the importance of rhetorical design elements in a website on customer loyalty. The goal of e-commerce is to persuade consumers to come back often, and stay longer. In fact, this is a necessity to increase and drive profits. The rhetorical framework proposes that the more persuasive elements companies can offer through the visual display of their website, the more loyalty will be increased resulting in more frequent visits, repeat purchases, and “go here” “word-of-mouth” referrals. This book amplifies our understanding about the visual impact of design elements on website design and also offers online companies a model to create a persuasive site environment for online shoppers. This rhetorical approach will help online marketers, managers and website designers make the best design, and operational decisions for effective e-commerce implementation.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Computers > Internet - Web Design
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639084290
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
232
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.24
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Fong Tsai-Shin Tsai-Shin Fong earned a PhD and two Master degrees in the United States with a focus on digital media and visual communication. In 2003, she was honored in Who's Who among Students in American Universities & Colleges. She is an expert in Web-design marketing strategies, and serves as a professor at FU-JEN University in Taipei, Taiwan.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia