• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Participant Principle » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Participant Principle

ISBN-13: 9781908135735 / Angielski / Miękka / 2016 / 290 str.

Maya Middlemiss
The Participant Principle Maya Middlemiss   9781908135735 U P Publications Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Participant Principle

ISBN-13: 9781908135735 / Angielski / Miękka / 2016 / 290 str.

Maya Middlemiss
cena 123,42
(netto: 117,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 123,07
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

"This book is a hands-on approach to the delivery of excellence in recruitment... It distils many years of experience and ongoing innovation into simple and easy to read guidelines, and sets out the fundamentals for success in a modern, digital world." Katie Oakley Founding Partner, MEAT In The Participant Principle, Maya Middlemiss uses her experience working with Saros Research and the many thousands of research participants they have placed in an incredible range of projects since the company's inception in 2000. This book breaks new ground and reveals the key ingredients to successful recruitment for all user testing and qualitative research. From focus groups to eye tracking to food tasting and every conceivable methodology in between, it all depends upon the flexibility, ideas and commitment of the people participating. It's their ideas and contributions which are the building blocks for all that the research industry delivers. "We are passionate about participants, because we know how important they are. We want the researchers we work with to get the best possible people to work with, those who will put the greatest efforts into their contributions. This guide will help you to get the most out of the recruitment services you commission for every research project you do." Maya Middlemiss

"This book is a hands-on approach to the delivery of excellence in recruitment... It distils many years of experience and ongoing innovation into simple and easy to read guidelines, and sets out the fundamentals for success in a modern, digital world." Katie Oakley Founding Partner, MEAT In The Participant Principle, Maya Middlemiss uses her experience working with Saros Research and the many thousands of research participants they have placed in an incredible range of projects since the companys inception in 2000.This book breaks new ground and reveals the key ingredients to successful recruitment for all user testing and qualitative research. From focus groups to eye tracking to food tasting and every conceivable methodology in between, it all depends upon the flexibility, ideas and commitment of the people participating. Its their ideas and contributions which are the building blocks for all that the research industry delivers."We are passionate about participants, because we know how important they are. We want the researchers we work with to get the best possible people to work with, those who will put the greatest efforts into their contributions. This guide will help you to get the most out of the recruitment services you commission for every research project you do." Maya Middlemiss

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Research & Development
Wydawca:
U P Publications Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781908135735
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
290
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.55
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia