• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Paradox of Points: Theoretical Foundation and Empirical Evidence of Medium Magnitude Effects in Loyalty Programs » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Paradox of Points: Theoretical Foundation and Empirical Evidence of Medium Magnitude Effects in Loyalty Programs

ISBN-13: 9783658095420 / Angielski / Miękka / 2015 / 163 str.

Soren Kocher
The Paradox of Points: Theoretical Foundation and Empirical Evidence of Medium Magnitude Effects in Loyalty Programs Köcher, Sören 9783658095420 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Paradox of Points: Theoretical Foundation and Empirical Evidence of Medium Magnitude Effects in Loyalty Programs

ISBN-13: 9783658095420 / Angielski / Miękka / 2015 / 163 str.

Soren Kocher
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In his research, Soren Kocher provides valuable insights on the paradoxical effects of the magnitude of a loyalty program medium--i.e. the sheer number of points, miles, or stamps credited for every purchase and required for reward redemption--on the central consumer decisions in loyalty program memberships. In sum, the results of twelve empirical studies reveal that high magnitude currencies improve the attractiveness of medium collection but entail reluctant medium spending behavior. These findings provide important implications for a more efficient usage of loyalty programs in business practices. In addition, this dissertation discovers a violation of one of the most fundamental assumptions of rational choice theory and thus contributes to a better understanding of when and why people deviate from rational decision-making.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Organizational Behavior
Business & Economics > Economics - Theory
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658095420
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Numer serii:
000629864
Ilość stron:
163
Waga:
0.24 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.07
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Conceptual background and literature review on loyalty programs.- Rational and descriptive theories of choice.- Empirical examination of medium magnitude effects on the central consumer decision fields in loyalty program memberships​.  

Dr. Sören Köcher received his doctorate at the Department of Marketing, TU Dortmund University under the guidance of Prof. Dr. Hartmut H. Holzmüller.

In his research, Sören Köcher provides valuable insights on the paradoxical effects of the magnitude of a loyalty program medium—i.e. the sheer number of points, miles, or stamps credited for every purchase and required for reward redemption—on the central consumer decisions in loyalty program memberships. In sum, the results of twelve empirical studies reveal that high magnitude currencies improve the attractiveness of medium collection but entail reluctant medium spending behavior. These findings provide important implications for a more efficient usage of loyalty programs in business practices. In addition, this dissertation discovers a violation of one of the most fundamental assumptions of rational choice theory and thus contributes to a better understanding of when and why people deviate from rational decision-making.

Contents

  • Conceptual background and literature review on loyalty programs
  • Rational and descriptive theories of choice
  • Empirical examination of medium magnitude effects on the central consumer decision fields in loyalty program memberships

Target Groups

  • Academics and students in the fields of marketing, consumer behavior, and customer relationship management
  • Practitioners concerned with designing and managing loyalty programs

The Author

Dr. Sören Köcher received his doctorate at the Department of Marketing, TU Dortmund University under the guidance of Prof. Dr. Hartmut H. Holzmüller.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia