• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Obama Victory: How Media, Money, and Message Shaped the 2008 Election » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Obama Victory: How Media, Money, and Message Shaped the 2008 Election

ISBN-13: 9780195399554 / Angielski / Twarda / 2010 / 392 str.

Kate Kenski; Bruce W. Hardy; Kathleen Hall Jamieson
The Obama Victory: How Media, Money, and Message Shaped the 2008 Election Kenski, Kate 9780195399554 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Obama Victory: How Media, Money, and Message Shaped the 2008 Election

ISBN-13: 9780195399554 / Angielski / Twarda / 2010 / 392 str.

Kate Kenski; Bruce W. Hardy; Kathleen Hall Jamieson
cena 522,98
(netto: 498,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 511,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Barack Obama's stunning victory in the 2008 presidential election will go down as one of the more pivotal in American history. Given America's legacy of racism, how could a relatively untested first-term senator with an African father defeat some of the giants of American politics?

In The Obama Victory, Kate Kenski, Bruce Hardy, and Kathleen Hall Jamieson draw upon the best voter data available, The National Annenberg Election Survey, as well as interviews with key advisors to each campaign, to illuminate how media, money, and messages shaped the 2008 election. They explain how both sides worked the media to reinforce or combat images of McCain as too old and Obama as not ready; how Obama used a very effective rough-and-tumble radio and cable campaign that was largely unnoticed by the mainstream media; how the Vice Presidential nominees impacted the campaign; how McCain's age and Obama's race affected the final vote, and much more.

Briskly written and filled with surprising insights, The Obama Victory goes beyond opinion to offer the most authoritative account available of precisely how and why Obama won the presidency.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - Campaigns & Elections
Political Science > American Government - Executive Branch
History > United States - 21st Century
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780195399554
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
392
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
23.62 x 15.75 x 3.05
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

The Obama Victory is an incisive academic study of how the 2008 presidential election campaign, and Barack Obama's historic victory in November, was not just a triumph of hope but of organisation, money and media.

Kate Kenski is an Assistant Professor in the Department of Communication at the University of Arizona and was a member of the National Annenberg Election Survey team in 2000, 2004, and 2008. She has published over twenty articles in political communication and is co-author of Capturing Campaign Dynamics (OUP, 2004). Bruce Hardy is a doctoral candidate in the Annenberg School of Communication, a Senior Research Analyst in the Annenberg Public Policy Center, and a member of the 2008 National Annenberg Election Survey team. Kathleen Hall Jamieson is the Elizabeth Ware Packard Professor of Communication at the Annenberg School for Communication at the University of Pennsylvania and director of its Annenberg Public Policy Center. She has published many books, including Echo Chamber: Rush Limbaugh and the Conservative Media Establishment (OUP, 2008) and the award-winning Spiral of Cynicism: The Press and the Public Good (OUP, 1997), both co-authored with Joseph N. Cappella.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia