• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The New Marketing: social media, email and the art of storytelling » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The New Marketing: social media, email and the art of storytelling

ISBN-13: 9781470021528 / Angielski / Miękka / 2012 / 246 str.

John Sadowsky
The New Marketing: social media, email and the art of storytelling Sadowsky, John 9781470021528 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The New Marketing: social media, email and the art of storytelling

ISBN-13: 9781470021528 / Angielski / Miękka / 2012 / 246 str.

John Sadowsky
cena 59,83
(netto: 56,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 59,66
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book is about the new world of marketing using the Internet. Today branding is about community and conversation. This book shows how to use storytelling, social media and email to build and engage a brand community and how to maintain a dialogue with this community. In recent years, the Internet has caused us to rethink the traditional rules and principles of branding. Yesterday, a brand was what the company told the world it was. Today, a brand is what the community decides it is. The book cites examples from large well-known corporations, but focuses in particular on the winning practices of small companies without large marketing budgets. It will show you how anyone can combine the use of Internet with the power of storytelling, to build a highly engaged brand community at very low cost. Some of the reactions to the book: "Here is a fresh and insightful telling about the new marketing that we must all master if we are to engage our customers and stakeholders in living dialogue." - PHILIP KOTLER, Author of "Marketing Management," the world's most widely used textbook on Marketing "This book is an insightful guide for organizations making the shift from yesterday's approach to branding - a story the firm tells - to what branding is today: an interactive co-creation with the user community." - STEPHEN DENNING, Author of "The Leader's Guide to Radical Management" and "The Leader's Guide to Storytelling" "John Sadowsky's book has a lasting message which will be a source of inspiration and motivation for many years to come. He ties together five significant trends in branding and organizational communication highlighting the link between the power of story and organizational success. Sadowsky has emerged as a voice with profound understanding of communication in the 21st century." - SETH KAHAN, Author of "Getting Change Right" and Expert Blogger for "Fast Company" "This book is a practical guide to using social-media tools to express a brand's true nature. It is powerful, clear, and insightful." - GUY KAWASAKI, Author of "Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions" "This book will change the way you approach email and social media marketing. John Sadowsky shows you how to gather your customers around your virtual campfire and share stories about your products and brand." - NICK HEYS, Founder and CEO, Emailvision


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781470021528
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
246
Waga:
0.26 kg
Wymiary:
20.32 x 13.34 x 1.32
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Sadowsky, John John Sadowsky is an internationally renowned busin... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia