• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The New Icons?: The Art of Television Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The New Icons?: The Art of Television Advertising

ISBN-13: 9780802074287 / Angielski / Miękka / 1994 / 270 str.

Paul Rutherford
The New Icons?: The Art of Television Advertising Rutherford, Paul 9780802074287 University of Toronto Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The New Icons?: The Art of Television Advertising

ISBN-13: 9780802074287 / Angielski / Miękka / 1994 / 270 str.

Paul Rutherford
cena 140,83
(netto: 134,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 139,97
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Commercials enjoy a privileged place in one of the most important institutions of everyday life - television. Such is their prominence that a comparison can be made to the icons gracing the walls of a much older institution, the medieval cathedral. Paul Rutherford admits that the analogy can be carried too far, but he sees commercials as 'the art of our times' and approaches them as an art historian would. Like icons, commercials can be 'read' for particular styles or for the myths of a national culture; like icons, they are instruments of cultural power.
Rutherford is an aficionado of fine commercials, more interested in what commercials are than what they do, and his love of the subject infuses this illustrated cultural history. Tracing commercials from the late 1940s, when they made their first appearance, to the early 1990s, Rutherford focuses on the shape and character of actual commercials as well as on what we do with them. He has studied roughly six thousand commercials, from Sweden to Hong Kong, Canada to Ecuador, France to South Africa. This book concentrates on 'commercials of distinction, ' or ads that have been singled out for special merit: the Classic Clios of the 1950s, the 'Marlboro Country' campaign of the 1960s, Coca-Cola and Pepsi ads, Canada's best (the Bessies), and the world's best (the Cannes Lions). Rutherford looks at the most celebrated pieces of work to understand the creativity and significance of this truly modern art form.
The breadth of Rutherford's treatment is unique. He explores such diverse topics as the aesthetic response to commercials; how ads mirror viewers' anxieties, aspirations, and ideology; the importance of gender and age in the adworld; the prevailing ethos of consumption; the emergence of a global repertoire of images; and the persistence of national styles. This is a story of one kind of cultural power.; how it has been generated and stored, articulated and exercised, resisted as well as maintained.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
University of Toronto Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780802074287
Rok wydania:
1994
Ilość stron:
270
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
22.9 x 15.2 x 2.0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Rutherford, Paul Paul Rutherford is a professor in the Department o... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia