• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Neuropsychology of Smell and Taste » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Neuropsychology of Smell and Taste

ISBN-13: 9781848721005 / Angielski / Twarda / 2013 / 230 str.

G. Neil Martin
The Neuropsychology of Smell and Taste G. Neil Martin 9781848721005 Psychology Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Neuropsychology of Smell and Taste

ISBN-13: 9781848721005 / Angielski / Twarda / 2013 / 230 str.

G. Neil Martin
cena 775,66
(netto: 738,72 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Smell and Taste are our most misunderstood senses. Given a choice between losing our sense of smell and taste, or our senses of sight and hearing, most people nominate the former, rather than the latter. Yet our sense of smell and taste has the power to stir up memories, alter our mood and even influence our behaviour.

In "The Neuropsychology of Smell and Taste" Neil Martin provides a comprehensive, critical analysis of the role of the brain in gustation and olfaction. In his accessible and characteristic style he shows why our sense of smell and taste do not simply perform basic and intermittent functions, but lie at the very centre of our perception of the world around us. Through an exploration of the physiology, anatomy and neuropsychology of the senses; the neurophysiological causes of smell and taste disorders, and their function in physical and mental illness, Neil Martin provides an accessible and up-to-date overview of the processes of gustation and olfaction.

"

The Neuropsychology of Smell and Taste" provides a state-of-the-art overview of current research in olfactory and gustatory perception. With sections describing the effect of odour and taste on our behaviour, and evaluating the contribution current neuroimaging technology has made to our understanding of the senses, the book will be of interest to researchers and students of neuropsychology and neuroscience, and anybody with an interest in olfaction and gestation.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Neuropsychology
Medical > Neuroscience
Wydawca:
Psychology Press
Seria wydawnicza:
Brain, Behaviour and Cognition
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781848721005
Rok wydania:
2013
Numer serii:
000437786
Ilość stron:
230
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
25.65 x 18.29 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Smell and taste: an introduction to the psychology of chemosensation. 2. Individual differences in smell and taste: Age, sex, personality and culture. 3. Smell and taste: Anatomy, development, neuroanatomy and neurophysiology. 4. Psychophysiological and neuroimaging studies of smell and taste. 5. Disorders of smell and taste, and diseases associated with chemosensory impairment. 6. The neuro-psychology of flavour: multi-sensory interaction at the behavioural and neural level.

G. Neil Martin is a Chartered Scientist and a Fellow of the Royal Society of Arts. As Director of the Human Olfaction Laboratory at Middlesex University, his research covers human olfaction and the effect of ambient odour on behaviour. He has written over a dozen books on psychology and teaches courses in neuropsychology, biological psychology, forensic psychology, health psychology and integrative medicine. He received his PhD in psychophysiology from the University of Warwick.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia